Nowa wersja CRM-u – 3.9.0

Oddajemy Wam najnowszą wersję naszego systemu. Oznaczona została numerem 3.9.0. Pełną listę zmian znajduje się w naszej pomocy.

Maile na pulpicie

Nasz modyfikowalny pulpit wzbogacił się o nowy, bardzo ciekawy widżet. To możliwość pokazania maili, jakie znajdują się na serwerze mailowym. Wcześniej była tylko możliwość dodania maili, które system rozpoznał jako maile od klientów. Teraz możesz śmiało przeglądać wszystkie maile, które otrzymałeś, niezależnie czy są one od klienta czy nie.

Maile na pulpicie CRM-u w wersji 3.9.0

Łatwiejsze zarządzanie uprawnieniami

Ogromną siłą naszego systemu CRM jest możliwość definiowania indywidualnych uprawnień każdego z użytkowników systemu. Jednak bogactwo konfiguracji może nieść za sobą skomplikowany interfejs. By nadać użytkownikowi uprawnienia do wszystkich swoich klientów, dotychczas trzeba było skorzystać z wyszukiwarki. Teraz dodaliśmy przycisk, który automatycznie wybierze pełne uprawnienia do wszystkich klientów, których użytkownik jest prowadzącym.

Łatwiejsze zarządzanie uprawnieniami

Pozostałe zmiany

Oto inne znaczące zmiany w systemie CRM

  • konto bankowe można powiązać z walutą, dzięki czemu można system sam wybierze odpowiednie podczas generowania faktury
  • w szczegółach klientów pojawił się przycisk Usuń i połącz z innym klientem
  • można wybrać domyślne filtry w tematach wg statusów negocjacji, realizacji i w lejku tematów
  • w głównej wyszukiwarce przycisk “Dodaj” jest stale widoczny
  • poprawki błędów

inFirma.pl – wersja 3.8.0. Nowe menu w naszym CRMie

Oddajemy Państwu najnowsza wersję naszego systemu CRM online – inFirma.pl. Została ona oznaczona symbolem 3.8.0, a pełną listę zmian można przeczytać w naszej pomocy.

Nowe, jednopoziomowe menu

Wprowadziliśmy nowe, uproszczone menu główne naszego systemu. Do tej pory było ono dwupoziomowe. Teraz jest ono domyślnie jednopoziomowe – możliwość włączenia dotychczasowego układu jest w ustawieniach użytkownika.

Nowe, jednopoziomowe menu

Aktualnie po kliknięciu w element menu np. Klienci system CRM otworzy listę klientów, bez rozwijania dodatkowych opcji. A gdzie pojawiły się te opcje? Wyświetlone są one na górze domyślnie otwartej listy.

Dodatkowe opcje powędrowały na górę ekranu

Tym sposobem, nie tylko menu jest bardziej czytelne, ale również jest ono bardziej intuicyjne, bo najczęściej po wybraniu opcji Klienci użytkownik spodziewa się listy użytkowników. Teraz nie trzeba klikać drugi raz by ją wyświetlić. Dodatkowo wszystkie opcje są lepiej widoczne na górze ekranu.

Łatwiejsze dodawanie elementów do CRM

Zdarza się, że podczas szukania jakiegoś klienta w CRMie nie znajdujemy go i chcemy go dodać. Dotychczas trzeba było skorzystać z osobnej opcji w menu, by go dodać. W aktualnej wersji systemu CRM online zdecydowanie to ułatwiliśmy.

Jeżeli zatem, podczas wyszukiwania, szukany klient nie znajduje się w bazie to pojawi się przycisk „+ Dodaj”, który z otworzy stronę dodawania klienta z podaną frazą wpisaną jako nazwa klienta.

W systemie nie ma klienta PZU – pojawia się przycisk umożliwiający jego dodanie
Formularz dodawania klienta jest już uzupełniony o szukaną nazwę skróconą klienta

Co więcej opcja taka pojawi się również podczas wpisywania danych do formularza, nie tylko w głównej wyszukiwarce. Najlepiej zilustruje to przykład poniżej.

Możliwość dodania klienta z opcji „Dodaj wpisane”

Opcję taką wprowadziliśmy również do pól związanych z konfiguracją systemu CRM. Jeżeli podczas dodawania klienta nie znajdziesz odpowiedniej branży to nic nie stoi teraz na przeszkodzie by zaraz ją dodać poprzez wybranie „Dodaj wpisane” . Pojawi się okno zmiany konfiguracji. Oczywiście opcja jest dostępna tylko gdy masz odpowiednie uprawnienia.

Prostsze wyszukiwarki na smartfonach

Coraz więcej naszych klientów korzysta z systemu w terenie za pośrednictwem swoich smartfonów. Dlatego uprościliśmy nieco wyszukiwarki, by zajmowały jak najmniej miejsca, a przy tym pozostały nadal funkcjonalne. Wszystkie wybrane warunki są teraz ukryte pod przyciskiem „Pokaż warunki”. Po kliknięciu można swobodnie je zmieniać i dodawać.

Uproszczona wyszukiwarka klientów w CRMie

Zmiany w API do komunikacji z naszym CRM

Nasz system CRM już posiada możliwość komunikacji poprzez API. W tej wersji postanowiliśmy ułatwić jego konfigurację i testowanie. Teraz by połączyć się z naszym systemem wystarczy odpowiednio zdefiniować nagłówki zapytania, bez konieczności ich kodowania. Więcej o tym przeczytasz w odpowiednim dziale pomocy.

W systemie rozbudowaliśmy też ekran z testowaniem API o przykładowe zapytania.

Testowanie API w najnowszej wersji systemu CRM inFirma.pl

Uprościliśmy też warunkowanie wyszukiwania. Teraz jeżeli interesują Cię tylko klienci z frazą „pol” w nazwie możesz bezpośrednio wpisać to w parametry zapytania np. „nazwa_skrocona=pol”, bez używania parametru warunki (choć on nadal działa).

Pozostałe zmiany

  • zmniejszono liczbę opcji w głównym menu przesuwając je do konfiguracji
  • dodatkowe przydatne linki w menu rozwijanym „Profil”
  • poprawki w danych firmowych pobieranych z GUSu
  • aktualizacja bibliotek i poprawka błędów

inFirma.pl – wersja 3.7.0

Oddajemy kolejna wersję naszego systemu. Pełna listę zmian odnajdziesz w pomocy.

Pierwszy kontakt z systemem

Tym razem skupiliśmy się na naszych nowych klientach i pierwszym kontakcie z systemem CRM. Nasz system posiada bardzo wiele funkcjonalności, co naszych nowych klientów może nieco przytłoczyć. Co prawda w systemie posiadamy wiele informacji jak go używać, lecz mogły się one pojawiać zbyt często.

Dlatego wraz z tą aktualizacją okno „Czy wiesz, że?” jest wyświetlony podczas logowania do systemu. Eliminuje to niepotrzebne wyskakujące okno po zalogowaniu.

Ekran „Czy wiesz, że?” podczas logowania do systemu

Po zalogowaniu wprowadziliśmy nowy widżet „Pierwsze kroki”, gdzie na kilku ekranach przedstawiamy najważniejsze funkcjonalności systemu istotne z punktu widzenia nowego użytkownika.

Pierwsze kroki w systemie CRM inFirma.pl

Nowa historia działania

Zmodyfikowaliśmy również historię działań użytkowników systemu. Tak powstało nowoczesne i czytelne zestawienie operacji dokonanych w systemie. Jeżeli są potrzebne dodatkowe informacje można rozwinąć operację klikając przycisk „szczegóły”.

Nowa historia działania w systemie

Pozostałe zmiany

To nie jedyne zmiany. Uaktualniliśmy biblioteki systemu wprowadzając nieco odświeżony jego wygląd. Poprawiliśmy wykryte błędy oraz dodaliśmy możliwość powiązania klientów z maili dodatkowych.

inFirma.pl – wersja 3.6.0. Dopieszczanie funkcjonalności

W wakacyjnym okresie oddajemy użytkownikom nową wersję systemu CRM oznaczoną numerkiem 3.6.0. Pełna lista nowości znajduje się w pomocy.

Układy widżetów

Pulpit i widżety mają ogromne możliwości. Według własnych upodobań można dostosować nie tylko główny ekran systemu, ale wiele innych jak np. szczegóły klienta, tematu itp. Często każdy z użytkowników ma inne potrzeby, jednak nierzadko te wszystkie potrzeby można nieco uogólnić. Dlatego wprowadziliśmy Układy widżetów, które można zapisywać i w dowolnym momencie przywrócić.

Sterowanie układami widżetów w wersji 3.6.0 systemu CRM inFirma.pl
Sterowanie układami widżetów w wersji 3.6.0 systemu CRM inFirma.pl

Układy te można zapisywać jako układy użytkownika, wówczas tylko on ma do nich dostęp. Można również zapisać je jako firmowe. Dzięki temu można w bardzo łatwy i intuicyjny sposób ustawić widżet nowemu użytkownikowi systemu.

Wczytywanie układów widżetów w CRM online
Proste wczytywanie układów widżetów w systemie

Możliwość zapisania dowolnego maila

Dotychczas do systemu można było wgrać tylko maile od klientów. Teraz to się zmieniło, bo w systemie CRM można zapisać dowolny mail, który nie jest powiązany z klientem. Być może jest to ważny mail, ale nie związany bezpośrednio z Twoją działalnością? Może nie masz czasu by teraz dodać odpowiedniego klienta? W takich sytuacjach przyda się ta opcja.

Przycisk do zmiany danych w podglądzie

W szybkim podglądzie danych jakiegoś obiektu (np. klienta) dodaliśmy przycisk z możliwością jego zmiany. Może to znacząco przyspieszyć pracę w systemie CRM.

Możliwość zmiany w podglądzie klienta
Możliwość zmiany w podglądzie klienta

Pozostałe zmiany

  • możliwość wydruku wskazówek dojazdu do klienta,
  • poprawki wyświetlania maili na komórkach,
  • możliwość dodania zadania, klienta itd. z poziomu pozostałych maili,
  • możliwość powiązania zadania z mailem klienta,
  • możliwość powiązania dokumentów z osobami kontaktowymi,
  • poprawki w eksporcie do Excela,
  • aktualizacja bibliotek,
  • poprawki błędów.

inFirma.pl – wersja 3.5.0. Moduły, by lepiej dostosować interfejs

Udostępniliśmy aktualizację systemu do wersji 3.5.0. W tej wersji prezentujemy moduły. Pełną listę zmian można znaleźć w naszej pomocy.

Moduły

Nasz system CRM jest obecny na rynku od 2011 roku. W ciągu tych lat system wzbogacał się o wiele bardzo ciekawych funkcjonalności, z których wiele zostało stworzone z sugestii naszych klientów. Jest to jedna z ogromnych zalet naszego rozwiązania, że w tak przestępnej cenie możemy zaproponować tyle możliwości.

Wiele funkcjonalności wiąże się jednak z jedną niedogodnością. Interfejs systemu może wydawać się przeciążony i skomplikowany – w szczególności dla nowych użytkowników. Dlatego dodaliśmy w tej wersji moduły.

Moduły do klocki, z którego składa się system. Takim modułem jest np. dział przychodów, tematów czy maili. Teraz, jeżeli z tych funkcjonalności nie chcesz korzystać możesz je wyłączyć. Wyłączając moduły system ukrywa elementy i przyciski związane z tym modułem upraszczając tym samym interfejs użytkownika.

Moduły w systemie CRM infirma.pl
Wybieranie modułów w systemie CRM

Moduły można wyłączyć w ramach całego systemu, ale również dla określonego użytkownika. Jeżeli użytkownik nie będzie nigdy wystawiał faktur to można wyłączyć ten moduł. Nie będzie korzystać z maili? Znów wyłączając odpowiedni moduł można urościć interfejs użytkownika.

W demo naszego systemu można sprawdzić jak będzie wyglądał interfejs wybierając gotowe pakiety systemu.

Oczywiście wszystkie moduły są w cenie abonamentu, która jak zawsze pozostaje bardzo atrakcyjna.

Automatyczny status klienta

System samodzielnie, na podstawie tematów określa czy klient to aktualny, rokujący czy były klient. Niektórym z naszych klientów ten automatyczny status nie przypadł do gustu. Oczywiście można dodać dodatkowe pole i samodzielnie określać status klienta, ale wymagało to niepotrzebnej pracy użytkownika.

Teraz w konfiguracji pojawiła się opcja w konfiguracji wyłączająca automatyczny status klienta. Bez dodatkowych pól i bez problemów.

Możliwość wyłączenia automatycznego statusu klienta
Możliwość wyłączenia automatycznego statusu klienta

Pozostałe zmiany

  • możliwość dodania tematu bez powiązania z klientem
  • przywrócono możliwość dodania notatek firmowych i osobistych
  • system nie przelicza już ceny produktu wg wybranego kursu gdy waluta produktu jest taka sama jak waluta wybrana
  • aktualizacja bibliotek

inFirma.pl – wersja 3.4.0 – maile, zadania i widżety

Pojawiła się aktualizacja naszego systemu oznaczona numerem 3.4.0. Pełną listę zmian znajdziesz w naszej pomocy.

Usprawnienia w mailach

Usprawniliśmy obsługę maili w systemie. Na początek zmieniliśmy nieco dedykowany układ listy maili klientów. Teraz na pierwszy rzut oka dowiesz się, czy mail jest przychodzący czy wychodzący, dzięki pionowemu kolorowemu oznaczeniu. Dodatkowo pojawił się samodzielny przycisk szybkiego podglądu maila.

System CRM - wersja 3.4.0 - domyślny widok listy maili
System CRM – wersja 3.4.0 – domyślny widok listy maili

Podczas wysyłania maila można teraz zapisać go jako szablon maila. W oknie pojawią się dodatkowe możliwości czy oprócz treści maila zapisać również adresatów, temat czy załączniki aktualnie wykorzystywane.

Zapisywanie maila jako szablon podczas wysyłki maila - CRM wersja 3.4.0
Zapisywanie maila jako szablon podczas wysyłki maila – CRM wersja 3.4.0

W pozostałych mailach system szuka teraz adresów mailowych, które najprawdopodobniej są od Twojego klienta. Robi to szukając domeny (np. lukana.pl dla emaila biuro@lukana.pl) z adresu maila w już istniejących adresach klientów. Dzięki temu nie umkną Tobie maile od pracowników firm, z którymi współpracujesz.

Wyszukiwanie prawdopodobnego maila klienta

Dodatkowo maile klientów można teraz dodać do ulubionych, dzięki czemu możesz odłożyć odpowiedź na maila na czas późniejszy mając do niego szybki dostęp.

Postępy wykonania w zadaniach

W zadaniach dodaliśmy nowe edytowalne postępy wykonania zadania. Doskonale sprawdzą się one w zadaniach bezterminowych i w skomplikowanych zadaniach terminowych.

Stworzyliśmy dla nich specjalną stronę z listą zadań z podziałem na postęp ich wykonania. Dzięki przeciąganiu i upuszczaniu łatwo można zmienić postęp każdego z zadań.

Postępy wykonania zadania w systemie CRM inFirma.pl wersji 3.4.0
Postępy wykonania zadania w systemie CRM inFirma.pl wersji 3.4.0

Usprawniliśmy również domyślny widok listy zadań. Teraz jest ona bardziej zwięzła i na pierwszy rzut oka widać status i postęp wykonania każdego z zadań.

Dedykowana lista zadań w wersji 3.4.0
Dedykowana lista zadań w wersji 3.4.0

Widżety

Jak zawsze udoskonalamy też nasze widzety. Dziś pojawiła się możliwość skopiowania widżetu oraz przesunięcia widżetu do innej zakładki. Pojawiły się również nowe dedykowane widżety. Jednym z nich jest lista przycisków dodawania różnych obiektów np. klientów. Opcja przydatna szczególnie dla nowych użytkowników.

Widżet z przyciskami dodawania nowych obiektów
Widżet z przyciskami dodawania nowych obiektów

W szczegółach tematu pojawił się nowy dedykowany widżet przedstawiający przebieg zmian statusów tematu. Z wykresu tego można wyczytać jak szybko przebiegał proces pozyskania tematu.

Widżet z przebiegiem zmian statusu tematu
Widżet z przebiegiem zmian statusu tematu

Inne zmiany

  • możliwość ponownej wysyłki maila,
  • pomijanie kresek i spacji podczas sprawdzania numeru NIP,
  • widżety powiązane z dokumentami w szczegółach klienta i tematu,
  • zmiana dedykowanej listy tematów,
  • globalna wyszukiwarka sprawdza również miejscowość i adres klienta,
  • poprawka błędów i aktualizacja bibliotek

inFirma – wersja 3.3.0 – listy, widżety i inne ułatwienia

Dziś oddajemy Wam nową wersję naszego systemu CRM online, w której pochyliliśmy się nad możliwością jeszcze lepszego dostosowania jego wyglądu do indywidualnych preferencji. Nowa wersja jest oznaczona numerem 3.3.0 a pełną listę zmian można znaleźć w naszej pomocy.

Wygląd list

Systemy CRM w ogromnej mierze składają się z danych, dlatego bardzo ważne jest ich odpowiednie przedstawienie. W poprzedniej wersji systemu większość danych była przedstawiona w tabeli – rzadziej obiekty miały swoje dedykowane wyglądy listy.

Od tej wersji to użytkownik decyduje w jaki sposób listy zostaną przedstawione. Stworzyliśmy 3 różne list: tabela, karty i lista prosta. Każda z nich ma swoje zalety, więc niech użytkownik zdecyduje, z którą chce pracować. Każdą z nich można też dostosować wybierając pola, które się na niej pokażą.

Lista przedstawiona w formie tabeli
Lista przedstawiona w formie kart
Lista przedstawiona w formie prostej listy

Oprócz 3 podstawowych układów list dodaliśmy jeszcze wiele dedykowanych, by dostosować wynik do odpowiedniego obiektu. I tak np. tematy mają swój dedykowany wygląd, na którym dobrze widać (w formie nowej ikonki) czy temat jest w fazie marketingowej, produkcyjnej, czy może już jest całkowicie wygrany i zrealizowany.

Dedykowana lista tematów z ikonką mówiącą o statusie tematu

Kolejnym przykładem takiej dedykowanej, użytecznej listy jest lista przychodów (i kosztów), gdzie akcent został położony na kwotę przychodu i płatnościach oraz pliku dokumentu.

Dedykowana lista przychodu

Wybór domyślnego filtru i inne ułatwienia wyszukiwarek

Dalszym usprawnieniem list jest możliwość wyboru domyślnego filtru. W systemie są domyślnie wybrane filtry (czyli warunki wyszukiwania) dla określonych obiektów. I tak po wybraniu listy klientów system pokaże klientów, którzy nie znajdują się w archiwum. Ale może dla Ciebie najistotniejsi są klienci np. z województwa Dolnośląskiego, bo właśnie tam przeprowadzacie akcję marketingową? Teraz można zmienić domyślny filtr na dowolny, który będzie wywoływany za każdym razem przy otwarciu listy klientów z głównego menu.

Możliwość wyboru domyślnego filtru

Dodaliśmy również opcję, dzięki której system będzie pamiętał jakich warunków użyłeś wcześniej w wyszukiwarce. Jeżeli np. wyszukiwałeś klientów z frazą „szkoła” to ilekroć powrócisz do listy klientów to takie warunki będą wybrane. Opcja ta jest domyślnie wyłączona i można ją włączyć w ustawieniach użytkownika.

Dodatkowo pojawiły się drobnostki podnoszące jakość pracy z listami jak przycisk umożliwiający wyczyszczenie wszystkich warunków, przypięta listwa ze stronicowaniem do dołu listy czy automatyczne zaznaczanie ostatnio wpisanej frazy w głównej wyszukiwarce.

Nowe widżety

Od nowa zostały napisane widżety, a co za tym idzie pulpit, strony ze szczegółami i analizami, bo one były od widżetów zależne. Widżety są teraz bardziej funkcjonalne, a ich tworzenie łatwiejsze. Przede wszystkim pulpit i pozostałe obszary z widżetami mają teraz zunifikowany proces ich dodawania.

Widżety można stworzyć na 3 różne sposoby. Pierwszym z nich jest ręczne wybieranie wszystkich jego parametrów, drugim jest wybór odpowiedniego szablonu (a mamy ich ponad 160). Nowością jest możliwość skopiowania widzetu od innego użytkownika.

Wybór sposobu utworzenia widżetu

Podczas tworzenia widzetu pojawiło się znacznie więcej opcji jego konfiguracji. Teraz prawie każdy widżet może być powiązany ze sterowaniem zewnętrznym widżetów. Oznacza to, że np. w wykresach liniowych można z łatwością zmienić grupowanie (dotychczas miesięczne czy roczne, ale od tej wersji również kwartalnie, tygodniowo czy dziennie) albo zmienić zakres czasowy analizowanych dat.

W wykresach pojawiła się możliwość wyświetlenia większej ilość danych (np. na obu osiach) czy też dodania linii trendu.


Wykres powiązany z zewnętrznym grupowaniem oraz z linią trendu

Interesującą nowością widżetów jest możliwość wyboru układu listy (na dokładnie takich samych zasadach jak listy opisane wyżej), dzięki czemu można dokładnie dostosować wygląd Twojego pulpitu. Interesuje Cię adres ostatnio dodanych klientów? Nie ma problemu – stwórz z łatwością taki widżet. Dodatkowo dodaliśmy stronicowanie na dole widżetu, a także możliwość pokazania wyszukiwarki.

Tworzenie listy z możliwością wyboru jej układu

Pozostałe nowości

Poza wyżej wymienionymi, ważnymi usprawnieniami w systemie pojawiły się również inny:

  • możliwość połączenia klientów (przeniesienie powiązanych danych z jednego klienta do drugiego i usunięcie tego pierwszego),
  • dodano możliwość pobrania wielu dokumentów jako plik ZIP,
  • nowe filtry dla listy klientów i tematów – prowadzeni przez Ciebie,
  • szablony maila są teraz powiązane z kontami mailowymi, a nie jak wcześniej z dodającym,
  • poprawiono wyszukiwarkę w pozostałych mailach (mailach na serwerze pocztowym),
  • pojawiła się możliwość wydrukowania maila,
  • dodano podstronę z analizą produktów,
  • powiadomienia push dostępne dla wielu nowych rodzajów powiadomień,
  • aktualizacja bibliotek i poprawa błędów.

inFirma – wersja 3.2.0 – powiadomienia push, ciemny motyw, korekty i API

Dzisiejsza aktualizacja jest dla nas dużą aktualizacją ze względu na nowe, rozwojowe funkcjonalności jak powiadomienia push oraz dostęp do API. Pełna lista zmian znajduje się w naszej pomocy.

Powiadomienia push

Powiadomienia push to powiadomienia obsługiwane przez przeglądarkę, ale wyświetlają się nawet wtedy, gdy jest ona wyłączona. Powiadomienie takie może się wyświetlić na głównym ekranie Twojego smartfonu lub w Centrum Powiadomień systemu Windows 10.

Powiadomienie push w systemie Windows 10 wygenerowany przez system CRM inFirma.pl
Powiadomienie push w systemie Windows 10 wygenerowany przez system CRM inFirma.pl

W chwili obecnej można łączyć powiadomienie o zadaniu do wykonania. Jeżeli funkcjonalność się spodoba naszym użytkownikom to rozszerzymy je o inne.

Ciemny motyw systemu

Ciemny motyw dla stron internetowych to bardzo popularny trend w sieci. Dołączyliśmy do niego również i my, tym bardziej, że ciemny motyw to również niższe zużycie energii przez nasze monitory LCD.

Motyw systemu CRM może być połączony z motywem przewodnim całego systemu operacyjnego (i tak jest domyślnie). Jeżeli więc używasz ciemnego motywu na komputerze to system również przybierze ciemne barwy.

Ciemny motyw w inFirma wersja 3.2.0
Ciemny motyw w inFirma wersja 3.2.0

Korekty faktur

Co prawda inFirma to przede wszystkim system CRM i to marketing jest naszą główną osią, ale wielu klientów sugerowało, że w systemie powinna być opcja wystawiania faktur korygujących. Dziś nadrabiamy tę zaległość. Z systemu teraz można wystawić korektę do wcześniej wygenerowanej faktury.

Korekta faktury wygenerowana w systemie
Korekta faktury wygenerowana w systemie

API

Nasza największa zmiana. Dostęp do API. Dzięki API można sterować systemem spoza systemu, co umożliwia komunikację np. z Twoja stroną internetową. Dzięki API możesz dodać klienta, który zarejestrował się na Twojej stronie, możesz dodać zadanie gdy ktoś złoży zamówienie w sklepie internetowym czy też dodać kontakt gdy ktoś uzupełni formularz kontaktowy. Wszystko to w bezpieczny i automatyczny sposób.

Jest to na razie dostęp testowy – bez żadnych ograniczeń, jednak nie wszystkimi aspektami systemu można sterować. Zgodnie z zapotrzebowaniem naszych klientów będziemy rozwijać tę funkcjonalność.

Dokumentacja API dostępna jest w pomocy.

Ekran pozwalający włączyć dostęp do API
Ekran pozwalający włączyć dostęp do API

Być może w kolejnych wersjach nasz system będzie wzbogacał się o integracje z innymi, zewnętrznymi systemami.

Avatar klienta i integracja z Gravatar oraz czytnik RSS

Dla szybszej identyfikacji klienta (i osoby kontaktowej) dodaliśmy możliwość dogrywania do nich zdjęcia. Lecz zdajemy sobie sprawę, że dogrywanie logo do klientów może być procesem uciążliwym dlatego dodaliśmy również integrację z serwisem Gravatar, który umożliwia wyświetlenie zdjęcia powiązanego z danym adresem email. Jeżeli więc Twój klient wgrał tam swojego avatara to automatycznie będzie się on wyświetlał w systemie. Także zachęcamy każdego do stworzenia swojej globalnej identyfikacji graficznej.

Logo firmy Lukana wyświetlone za pośrednictwem Gravatar
Logo firmy Lukana wyświetlone za pośrednictwem Gravatar

W menu dodatkowym pojawił się również prosty czytnik kanałów RSS. Kanały RSS są agregatami artykułów i nowości danej strony internetowej. Domyślnie wyświetlają się tam nowości na naszym blogu. Nie stoi jednak nic na przeszkodzie by każdy z użytkowników widział tam treści z branżowych stron internetowych.

Czytnik RSS w CRMie
Nowości na naszym blogu wyświetlone w czytniku RSS systemu inFirma.pl

Pozostałe nowości

Poza wyżej wymienionymi nowościami nowości to:

  • możliwość dodania szablonów raportów do ulubionych
  • możliwość wyświetlenia wszystkich adresatów w pozostałych mailach
  • możliwość połączenia uprawnienia finansów z klientami
  • poprawki w plikach JPK generowanych z systemu
  • poprawki odkrytych błędów

inFirma – wersja 3.1.0 – cele, czat i samouczek

Dziś wgraliśmy kolejną wersję systemu CRM online oznaczoną numerem 3.1.0. Podwyżka numeracji do 3.1 świadczy o tym, że w systemie pojawiły się nowe moduły a nie tylko poprawka istniejących. Pełna lista zmian, jak zawsze, znajduje się w pomocy.

Cele

Całkowicie nowym modułem są cele. Cele to mierzalne wartości, które chcemy osiągnąć – służą do wizualizacji jak dobrze nasza firma funkcjonuje.

Co może być celem? Oto kilka przykładów:

  • Suma przychodów w miesiącu ma wynieść 10000 zł
  • Liczba dodanych klientów w tygodniu przez każdego z użytkowników to przynajmniej 10
  • Do końca roku suma wycen wszystkich wygranych tematów to przynajmniej 50000 zł

A to wizualizacja takiego celu

Realizacja celu w inFirma wersja 3.1.0

Cele mogą dotyczyć wielu obiektów – klientów, tematów, przychodów itp. Cele mogą być stawiane całej firmie lub poszczególnym użytkownikom, a ich realizacja może być obliczana codziennie, tygodniowo, miesięcznie czy rocznie.

Wykresy z realizacją celu mogą być umieszczane na pulpicie, dzięki czemu stale możemy kontrolować skuteczność naszego przedsiębiorstwa. Do dodawania i przeglądania celów potrzebne są odpowiednie uprawnienia, ale można udostępnić odpowiednie cele innym użytkownikom, dzięki czemu każdy może zobaczyć realizację wymagań.

Czat

Prośby o wewnętrzny czat przewijały się wśród propozycji naszych klientów i dzisiaj czat zawitał do systemu. Znajduje się on w menu dodatkowym. Historia czatu dostępna jest dla każdego z użytkowników, a usuwana jest po tygodniu.

Czat w wersji 3.1.0

Pomoc dla nowych użytkowników

Nasz system posiada wiele funkcjonalności i bogate możliwości dostosowania do indywidualnych potrzeb. Jednak ich mnogość może powodować, że wiele z ciekawych opcji nie jest używanych lub nieznanych. Dlatego wprowadziliśmy dwa narzędzia umożliwiające lepsze zapoznanie się z naszym systemem.

Pierwsze z nich to Samouczek. Samouczek jest przypisany do określonych ekranów. Jeżeli np. użytkownik otworzy stronę z lista klientów to pokaże się okno z opisem do czego ta storna służy i co na tej stronie można zrobić. Bardzo często teksty te są okraszone krótkimi filmikami. Samouczek pojawia się tylko raz na danym ekranie i oczywiście zawsze można go wyłączyć.

Samouczek systemu CRM

Drugą pomoc stanowi okno Czy wiesz, że. Jest to okno, które pojawi się około 30 sekund po otwarciu systemu, a zamieszczone w nim informacje pozwolą na lepsze wykorzystanie możliwości systemu. Tutaj również znajduje się wiele filmików, a pojawianie się okna można opóźnić lub całkiem wyłączyć.

Mamy nadzieję, że nawet nasi długoletni klienci znajdą w tych informacjach coś wartościowego.

Możliwość zmiany statusów przez przeciąganie tematów

Ciekawą nowością na stronach ze statusami negocjacji i realizacji jest możliwość przeciągania tematów pomiędzy kolejnymi statusami. Ułatwia to zarządzanie statusami.

Hi
Możliwość zmiany statusów przez przeciąganie tematów

Inne nowości

Oczywiście to nie wszystkie nowości w tej wersji. Oto najważniejsze z pozostałych:

  • możliwość maksymalizacji widżetów
  • nowe domyślne widżety w szczegółach klientów, tematów czy w innych miejscach
  • nowe uprawnienie użytkownika umożliwiające zmianę wszystkich zadań – nie tylko zleconych i otrzymanych
  • poprawiono ukazywanie się chmurek i etykiet przycisków
  • poprawka w blokowaniu podwójnego wysyłania formularza
  • możliwość wysyłki maila z tematu
  • aktualizacja bibliotek

inFirma – wersja 3.0.2

Wciąż szlifujemy wersję 3.0 naszego systemu. Dziś wgraliśmy system oznaczony wersja 3.0.2, która poprawia odnalezione błędy i wprowadzono sugestie naszych klientów. Pełna lista zmian znajduje się w naszej pomocy.

Widżety w szczegółach i analizie

W wersji 3.0.1 zmieniliśmy układ strony ze szczegółami np. klienta. Jednak niektórzy nasi klienci nie do końca byli zadowoleni z tej zmiany, w szczególności przy niższych rozdzielczościach monitorów. Dlatego postanowiliśmy oddać użytkownikom pełnię władzy nasz tą stroną i wprowadziliśmy tam widżety.

Oznacza to, że teraz każdy z użytkowników może swobodnie dostosować wygląd tej strony do swoich własnych upodobań. Domyślnie strona wygląda podobnie jak poprzednio, ale z łatwością można to zmienić.

Zmodyfikowany wygląd szczegółów klienta – wersja CRM 3.0.2

Układ można tworzyć (podobnie jak pulpit) z wykorzystaniem zakładek, a w każdej zakładce można dodać widżety z przygotowanych przez nas szablonów. Dodaliśmy kilkanaście wbudowanych widżetów, a wśród nich znalazł się widżet „Dodaj notatkę” umożliwiający szybkie dodanie notatki do klienta.

Zakładka z możliwością dodawania notatek do klienta – CRM wersja 3.0.2

Pozostałe ważne zmiany

  • można z łatwością skopiować układ widżetów od innego użytkownika,
  • widżety można układać w 6 wirtualnych kolumnach (poprzednio 4), dzięki czemu lepiej można wykorzystać wysokie rozdzielczości ekranów,
  • w konfiguracji pojawiła się opcja wyłączenia unikalnego numeru NIP. Dzięki temu można wprowadzać oddziały klientów, którzy posiadają ten sam numer NIP,
  • w szablonach numeracji dokumentów można użyć wzoru {MM}, który podstawia numer miesiąca, ale nie resetując numeracji w kolejnym miesiącu ,
  • w raportach tabelarycznych pojawiło się podsumowanie.