inFirma – wersja 2.6.5

Pojawiła się nowa wersja naszego systemu. Oznaczyliśmy ją numerem 2.6.5, a pełną listę zmian można znaleźć w pomocy.

Możliwość usuwania maili z kont mailowych

Wprowadziliśmy dość długo wyczekiwaną opcję umożliwiającą usuwanie oraz oznaczanie maili jako przeczytane bezpośrednio na serwerach mailowych.

By usunąć lub oznaczyć maile jako przeczytane należy zaznaczyć je i wybrać odpowiednią opcję. Używając opcji usuwania maila system usunie email z konta mailowego bezpowrotnie, a nie przeniesie do kosza.

Bezterminowe zadania

Kolejną nowością, którą wprowadziliśmy poprzedzając ankietą na jej temat są bezterminowe zadania.

W ankiecie większość (75%) zdecydowała, że taka opcja jest przydatna więc ją dzisiaj wprowadzamy.

Zadania bezterminowe wprowadza się jak zwykłe zadanie, ale w polu Termin należy wybrać opcję bezterminowe.

Zadania bezterminowe nie mogą być wyświetlane w kalendarzu dlatego w menu dodatkową stworzyliśmy nową zakładkę z listą tych zadań do wykonania. Zadania bezterminowe nie są wyświetlane również w nagłówku jako zadania zaległe.

Automatyczne czyszczenie

Kolejną dużą funkcjonalnością jest wprowadzenie Automatycznego czyszczenia w konfiguracji systemu. Opcja ta umożliwia automatyczne czyszczenie systemu ze starych danych. W chwili obecnej historia działań użytkowników była usuwana po 6 miesiącach. Teraz umożliwiamy włączenie automatycznego czyszczenia również wiadomości, zadań, kontaktów czy maili. Domyślnie, prócz historii, takie czyszczenie jest wyłączone. Jednak jeżeli Klient posiada bardzo dużo zadań, które nie są już aktualne może je automatycznie usuwać, co może skutkować większą czytelnością oraz szybszą pracą systemu.

Inne nowości

Z innych ważnych zmian wymienimy:

  • opcja odpowiedz wszystkim w podglądzie maila
  • możliwość usuwania i edycji notatek bezpośrednio z listy a nie ze szczegółów
  • możliwość przekazywania maili dalej z papeterią

inFirma jest najtańsza wśród najlepszych systemów CRM wg Sellwise.pl

Systemów CRM pracujących w chmurze jest coraz więcej. Lecz, który z nich jest najlepszy? Na to pytanie odpowiedział Pan Szymon Negacz z portalu Sellwise.pl.

Do swoich testów wziął 10 wiodących na rynku systemów CRM i dokładnie sprawdził ich funkcjonalność, czasy reakcji oraz ceny.

Miło nam, że nasz system okazał się najtańszym z wszystkich systemów biorących udział w teście. Lecz jak zauważa sam autor testu:

inFirma to najbardziej konkurencyjne cenowo oprogramowanie CRM w rankingu. Na szczęście niska cena, nie idzie w parze z niską jakością. inFirma posiada wszystkie najważniejsze dla CRM-u funkcje.

Ostatecznie nasz system zajął 6. miejsce w całym rankingu nie tracąc do zwycięzcy zbyt wiele.

Oprogramowanie umożliwia zarządzanie dokumentami, generowanie faktur, ofert, umów, a pulpit pokazuje wszystkie najbardziej potrzebne informacje. Ciekawe jest oznaczanie klienta na mapie, które pomaga w organizowaniu optymalnych delegacji.

Dziękujemy autorowi testu za rzetelną ocenę. Nasz system będziemy wciąż rozwijać, by w kolejnych testach inFirma zwyciężała nie tylko cenowo. Wyniki testu są dostępne na stronie: https://www.sellwise.pl/ranking-najlepszych-systemow-crm/

inFirma – wersja 2.6.0

Po kilku miesiącach intensywnej pracy dzisiaj rozpoczniemy aktualizację do wersji 2.6.0. Pełna lista zmian znajduje się w naszej pomocy.

Ta aktualizacja jest nietypowa.

Po pierwsze aktualizacja, z punktu widzenia użytkownika systemu, niewiele zmienia. Zmienia natomiast bardzo wiele jeżeli chodzi o działanie systemu na serwerze, a to dlatego, że system został napisany całkowicie od nowa.
Nowa wersja jest bardziej elastyczna, szybsza oraz w przyszłości umożliwi stosowanie API.

Po drugie, aktualizacja zostanie wprowadzona stopniowo.  System jest testowany od blisko miesiąca jednak tak duże zmiany wymagają rozwagi i cierpliwości. Dlatego przez kolejny tydzień będziemy wybierać klientów, którym wgramy aktualizację. Oczywiście proszę się nie obawiać, gdyż system działa bardzo stabilnie. Jeżeli zadzie taka potrzeba błędy będziemy naprawiać niemal na bieżąco.

Po trzecie jest to aktualizacja, która jest wstępem do wersji 3.0. Kolejna duża wersja będzie się wiązać ze skokiem technologicznym, który musimy wykonać by udostępnić naszym klientom najlepszy produkt jaki jesteśmy w stanie stworzyć. Jednak wersji 3.0 nie należy się spodziewać szybko. Postaramy się Was na bieżąco informować.

A oto lista najważniejszych zmian w wersji 2.6.0

  • zgodnie z wynikami ostatniej ankiety usunięto grupy tematów z menu. Zachęcamy do wykorzystania tagów tematu do ich organizacji
  • aktualizacja zabezpieczeń połączeń z Państwa kontami mailowymi może skutkować tym, że wymagane będzie włączenie opcji „Tryb szybki” by system mógł się z nimi połączyć
  • podczas dodawania kontaktu z klientem można dodać zadanie z terminem następnego kontaktu. Od teraz w ustawieniach użytkownika można włączyć opcję by podać nazwę tego zadania
  • na dokumencie faktury można wyświetlić kurs waluty
  • w dodatkowych polach pojawił się rodzaj „link”
  • poprawiono inne drobne błędy

Wesołych Świąt i plany na rok 2018

Dość długo nie było wpisu na naszym blogu. Jest to związane z intensywnymi pracami nad kolejną aktualizacją.

Pracujemy nad aktualizacją, która z punktu widzenia użytkownika systemu nic nie zmieni. Zmienia ona jednak bardzo dużo po drugiej stronie – po stronie serwera, bo cały system został napisany od nowa. Nie oznacza to, że w chwili obecnej jest on źle napisany. Chodzi o to, że technologie pędzą do przodu i my razem z nimi. 

Nowa wersja pozwoli na szybsze działanie systemu, szybsze wyłapanie ewentualnych błędów, łączenie się z systemem poprzez API oraz jeszcze większe możliwości dostosowania systemu do indywidualnych potrzeb.

Tę aktualizację chcemy wprowadzić jeszcze w styczniu – po okresie testów.

Ta aktualizacja będzie jednak tylko wstępem do dużej aktualizacji do wersji 3.0. Wersja 3.0 również będzie dużą zmianą technologiczną systemu. Tym razem od strony użytkownika. Nie należy się jednak obawiać tak dużej różnicy jaka była pomiędzy wersją 1.0, a 2.0. Wówczas zmienialiśmy cały interfejs systemu. Tym razem tego unikniemy bo uważamy, że działa on bardzo dobrze. Nie oznacza, że interfejs na pewno nie ulegnie zmianom, ale będą to o wiele drobniejsze zmiany.

W roku 2018 chcemy również udostępnić API umożliwiające sterowanie systemem spoza systemu. Umożliwi to tworzenie wszelkiego rodzaju integracji systemu z zewnętrznymi programami lub ze stronami internetowymi naszych klientów.

W tym okresie przedświątecznym chcemy złożyć wszystkich najserdeczniejsze życzenia świąteczno-noworoczne. Spełnienia planów biznesowych, rozwoju swojej firmy, a prywatnie dużo zdrowia, radości i szczęścia.

Ankieta – czy zlikwidować Grupy tematów

Projektując wersję 2.0 chcieliśmy przenieść jak najwięcej funkcjonalności z wersji 1.20. Tak było z „Grupami tematów”. Było to miejsce z pogrupowanymi tematami. W wersji 2.0 wprowadziliśmy jednak funkcjonalność tagów do tematów, która w swoich założeniach pełni dokładnie takie samo zadanie.

 

Dziś poprosimy naszych klientów o odpowiedź czy zlikwidować tę funkcjonalność. Dzięki temu system będzie bardziej przejrzysty a obsługa jaśniejsza.

Wyniki ankiety i nowa wersja inFirmy – 2.5.1

W ubiegłą środę poprosiliśmy naszych klientów by wypowiedzieli się w ankiecie czy zmienić pojęcie „Pracownicy” na „Osoby kontaktowe”. Dziękujemy wszystkim za wzięcie udziału w tej ankiecie. Wyniki ankiety wiele nas nauczyły.

Przytłaczająca większość naszych klientów, bo ponad 90%, uznała, że pojęcie „Osoba kontaktowa” jest zdecydowanie lepsze.

Dlatego też uznaliśmy, że nie ma na co czekać i zmienimy to pojęcie jak najszybciej. Jeszcze dziś pojawi się nowa wersja systemu oznaczona numerem 2.5.1, która wprowadza kilka drobnych zmian.

  • zmiana pojęcia „Pracownicy” na „Osoby kontaktowe”
  • możliwość powiązania maila z dowolnym tematem
  • zabezpieczenie przed dwukrotnym wprowadzeniem tego samego konta mailowego.

Będziemy korzystać częściej z ankiet jako skutecznej formy komunikacji, bo wiele w systemie można poprawić i ulepszyć, by stworzyć najlepszy polski system CRM online.

 

Ankiety w systemie

W nowej wersji 2.5.0 pojawiła się jeszcze jedna nowość, o której nie wspominaliśmy. Ankiety.

Chcemy by system był jak najbardziej dostosowany do potrzeb i preferencji naszych użytkowników. Dlatego co jakiś czas w systemie pojawi się okno z prośbą o odpowiedź na jedno proste pytanie.

Odpowiedź będzie najczęściej w formie Tak/Nie z możliwością wpisania swoich uwag. Skierowane będzie ono do każdego użytkownika systemu i każdy będzie mógł odpowiedzieć na nie tylko raz.

Jeżeli ktoś nie będzie chciał odpowiedzieć na nie w danej chwili będzie można odłożyć to pytanie na później lub całkowicie odrzucić.

Pierwsze pytanie to pytanie o pojęcie „Pracownicy”. Pojawiła się sugestia, że powinno to określenie brzmieć „Osoby kontaktowe”. Co prawda „Osoby kontaktowe” są pojęciem dłuższym i zbyt bliskim pojęcia „Kontakty”, które określa inny obszar systemu, ale jeżeli w ankiecie większość opowie się za zmianą to taką zmianę przeprowadzimy.

Zachęcamy do odpowiedzi na pytanie.

inFirma – wersja 2.5.0

Dziś pojawiła się nowa wersja systemu CRM o numerze 2.5.0. Jak zawsze pełna lista zmian znajduje się w pomocy.

Maile do wysłania

Główną nowością w tej wersji jest przeprojektowanie maili do wysłania. W menu pojawiła się własnie taka opcja i kryje ona w sobie wszystkie maile, które mają zostać wysłane z systemu automatycznie. Znajdują się tam maile z mailingu oraz pojedyncze maile z określoną datą wysyłki.

Dodaliśmy również opcję zaplanowania wysyłki na podstawie szablonu maila – treść maila zostanie stworzona w momencie jego wysłania. Oznacza to że wszystkie zmiany w szablonie będą w nim uwzględnione.

Dodatkowo jeżeli podczas wysyłki system napotka jakiś błąd to zostaniesz o tym powiadomiony.

Papeterie mailowe

Wprowadziliśmy też zmiany w papeterii mailowej. Dotychczas można było w systemie ustawić tylko jedną papeterię mailową. W nowej wersji można dodać ich więcej. Dodatkowo każde konto mailowe może być powiązane z wybraną papeterią.

Metoda wyceny tematu

Drobnych zmian doczekały się również tematy. W formularzu dodawania i zmiany tematu pojawiło się pole „metoda wyceny”. Dostępne są opcje albo na podstawie produktów ofertowych (które teraz można wybrać od razu w formularzu) lub wpisanie wyceny z ręki.

Pozostałe nowości

  • poprawiono wyświetlanie menu
  • zmieniono kolejność niektórych pól w formularza
  • linki do odpowiedniej pomocy w nagłówkach okien
  • automatyczne skróty w nazwach klientów gdy pobrane z GUS (np. Sp. z o.o.)
  • poprawki drobnych błędów