Wersja 3.2.0

Zmiany

  • System
    • umożliwiśmy włączenie powiadomień push przeglądarek (Czym są powiadomienia push?). Włączyć je można w ustawieniach użytkownika (Włączanie powiadomień push). Zalecamy włączyć te powiadomienia w przeglądarce na smartfonie, gdyż działają one również wtedy gdy system i sama przeglądarka nie są włączone.
    • każdy z użytkowników może włączyć ciemny motyw systemu. Domyślnie motyw jest synchronizowany z motywem systemu operacyjnego (Motyw)
    • w menu dodatkowym pojawił się czytnik RSS (Czytnik RSS)
    • po zalogowaniu system otworzy stronę, która była wywołana przed ekranem logowania
  • Klienci
    • możliwość dogrania zdjęcia do klienta. W przypadku braku zdjęcia system pobierze zdjęcie z serwisu Gravatar na podstawie pierwszego emaila klienta.
  • Osoby kontaktowe
    • możliwość dogrania zdjęcia do osoby. W przypadku braku zdjęcia system pobierze zdjęcie z serwisu Gravatar na podstawie pierwszego emaila osoby.
  • Przychody
    • możliwość wystawienia faktur korygujących (Czy z systemu można wystawić korekty faktur?)
    • w produktach ofertowych i sprzedanych można wybrać pola Wartość VAT i Wartość VAT [PLN]
    • poprawki w wygenerowanych plikach JPK zgodne z najnowszym formatem Ministerstwa Finansów
  • Maile
    • informacja w nagłówku systemu jeżeli nie masz aktywnych kont mailowych
    • w Pozostałych mailach wyświetla się lista adresatów
  • Raporty
    • możliwość dodania szablonu raportu do ulubionych
  • Konfiguracja
    • do ustawień danych firmy doszły pozycje “Województwo”, “Powiat”, “Gmina” wymagane do generowanych plików JPK
    • w dziale finanse dodaliśmy opcję Płatność podzielona. Oznacza kiedy opcja domyślnie ma być zaznaczona. Dostępne opcje to “nigdy”, “zawsze”, “gdy kwota faktury brutto jest wyższa niż 15 tys PLN”.
    • w ustawieniach użytkownika w grupie Maile pojawiła się możliwość pokazania domyślnie pełnej listy adresatów w szczegółach maila
  • Uprawnienia
  • API
    • możliwość komunikacji systemu z innymi aplikacjami dzięki API. Więcej na ten tematu tutaj: API

Naprawione błędy

  • Klienci
    • system błędnie interpretował warunki wyszukiwania względem pola “Email” i “Telefon”
    • system brał pod uwagę upranienia sprawdzając czy dany numer NIP istnieje
  • Przychody
    • można nadać produktowi rabat 100% - system będzie pamiętał cenę wyjściową
    • system sprawdzał istnienie numeru dokumentu dla przychodów nie będących fakturą
  • Maile
    • po wyłączeniu konta mailowego nadal mógł wyświetlać je w pozostałych mailach
  • Widżety
    • system czasem nie mógl pobrać danych widżetu