W tym dziale Ustawień uzykownika (Ustawienia użytkownika) definiujesz dane związane z powiadomieniami odnośnie działań innych użytkowników lub automatycznych operacji systemu.
Tutaj można włączyć powiadomienia push w przeglądarce (Czym są powiadomienia push?). Żeby w dalszej części formularza korzystać z opcji powiadomień push musisz włączyć tutaj te powiadomienia (1). Powiadomienia push są przypisane do przeglądarki, więc w każdej innej przeglądarce, np. na smartfonie można je również włączyć. Można również przetestować działanie powiadomień klikając Wyślij testowe powiadomienie (2).
Informacja
Przełączenie tej opcji nie wymaga zatwierdzenia formularza
Informacja
Funkcjonalność jest uzależniona od przeglądarki i nie w każdej przeglądarce działa prawidłowo.
Jeżeli zaznaczysz tą opcję to system codziennie około godziny 6 rano wyśle do Ciebie emaila z listą zadań, jakie masz do wykonania na dany dzień. Jeżeli nie posiadasz żadnych zadań to system nie wyśle emaila.
Po zaznaczeniu tej opcji będziesz otrzymywać codziennie około godziny 6:30 rano emaila z listą przychodów i kosztów, dla których zbliża się termin płatności (do 3 dni) lub już minął.
System wybierze tylko te finanse, do których masz odpowiednie uprawnienia (Finanse)
Przykład maila z terminami płatności:
Opcja jest odpowiedzialna za wysyłanie do Ciebie emaila lub powiadomienia push z informacją, że otrzymałeś w systemie nową wiadomość.
Ustalasz tutaj w jaki sposób zostaniesz poinformowany o odpowiednim zdarzeniu. Czy za pomocą maila, wiadomości w systemie, powiadomienia push (o ile zostało włączone) czy też w ogóle nie zostaniesz powiadomiony.
Oto opisy zdarzeń:
Po wypełnieniu całego formularza należy go zatwierdzić klikając w przycisk Zapisz zmiany