Powiadomienia

W tym dziale Ustawień uzykownika (Ustawienia użytkownika) definiujesz dane związane z powiadomieniami odnośnie działań innych użytkowników lub automatycznych operacji systemu.

Włączanie powiadomień push

Tutaj można włączyć powiadomienia push w przeglądarce (Czym są powiadomienia push?). Żeby w dalszej części formularza korzystać z opcji powiadomień push musisz włączyć tutaj te powiadomienia (1). Powiadomienia push są przypisane do przeglądarki, więc w każdej innej przeglądarce, np. na smartfonie można je również włączyć. Można również przetestować działanie powiadomień klikając Wyślij testowe powiadomienie (2).

Informacja

Przełączenie tej opcji nie wymaga zatwierdzenia formularza

Informacja

Funkcjonalność jest uzależniona od przeglądarki i nie w każdej przeglądarce działa prawidłowo.

Maile z zadaniami

Jeżeli zaznaczysz tą opcję to system codziennie około godziny 6 rano wyśle do Ciebie emaila z listą zadań, jakie masz do wykonania na dany dzień. Jeżeli nie posiadasz żadnych zadań to system nie wyśle emaila.

Maile z terminami płatności

Po zaznaczeniu tej opcji będziesz otrzymywać codziennie około godziny 6:30 rano emaila z listą przychodów i kosztów, dla których zbliża się termin płatności (do 3 dni) lub już minął.

System wybierze tylko te finanse, do których masz odpowiednie uprawnienia (Finanse)

Przykład maila z terminami płatności:

Nowa wiadomość

Opcja jest odpowiedzialna za wysyłanie do Ciebie emaila lub powiadomienia push z informacją, że otrzymałeś w systemie nową wiadomość.

Ustawienie powiadomień

Ustalasz tutaj w jaki sposób zostaniesz poinformowany o odpowiednim zdarzeniu. Czy za pomocą maila, wiadomości w systemie, powiadomienia push (o ile zostało włączone) czy też w ogóle nie zostaniesz powiadomiony.

Oto opisy zdarzeń:

  • Nowe zadanie - otrzymałeś nowe zadanie od innego użytkownika
  • Zadanie do wykonania - powiadomienie o terminie zadania. Dostępne tylko jako powiadomienie push (Czym są powiadomienia push?)
  • Wykonane zadanie - ktoś wykonał zadanie zlecone przez Ciebie
  • Prowadzenie klienta - ktoś uczynił Cię prowadzącym klienta
  • Zakończenie mailingu - system zakończył wysyłanie mailingu przez Ciebie zdefiniowanego
  • Błędy importu - zestawienie błędów jakie system napotkał podczas importowania obiektów
  • Zakończenie importu - system zakończył import przez Ciebie zdefiniowany
  • Przekazanie uprawnień - ktoś przekazał Ci terminowo swoje uprawnienia
  • Cofnięcie przekazania uprawnień - ktoś cofnął Cie przekazane wcześniej uprawnienia
  • Błąd podczas wysyłania zaplanowanego maila - system nie potrafił wysłać zaplanowanego przez Ciebie maila
  • Zmiana zgody klienta - klient, którego prowadzisz zmienił swoje zgody (Strona danych i zgód klienta)

Po wypełnieniu całego formularza należy go zatwierdzić klikając w przycisk Zapisz zmiany