W tym dziale Ustawień uzykownika (Ustawienia użytkownika) definiujesz dane związane z ogólnymi elementami i działaniem systemu.
Tutaj można przełączyć motyw graficzny systemu. Przy wyborze Systemu operacyjnego system dostosuje motyw do aktualnie używanego motywu w systemie operacyjnym
Tutaj możesz zdefiniować domyślną liczbę wierszy jaka pojawi się w tabeli wyników wyszukiwania (Co to jest lista wyników wyszukiwania?).
Informacja
Im większą liczbę wybierzesz tym wolniej system może działać gdyż każdorazowo będzie pobierał i przetwarzał większą liczbę danych.
W wyszukiwarkach obiektów (Co to jest wyszukiwarka?) system może pamiętać ostatnio wybrane warunki wyszukiwania. Opcja ta dotyczy tylko list wywołanych z głównego menu (Co to jest menu główne?), a nie tych znajdujących się w widżetach (Widżety) czy np. lejka sprzedaży (Lejek sprzedaży).
Gdy opcja jest włączona daty i godziny są pokazywane względnie np. “jutro”, “minutę temu” czy “W zeszły poniedziałek” zamiast “26 lut 2016”.
Można wybrać czy nazwy osób pojawią się jako “Nazwisko Imię” czy “Imię Nazwisko”.
Informacja
Inicjały w szablonie numeracji dokumentów (Szablony numeracji) mają zawsze formę “IN” (Imię Nazwisko)
Możesz tutaj określić gdzie pojawią się chmurki z komunikatami systemowymi (zrzut poniżej).
Dane w szczegółach obiektu mogą być ułożone w rzędzie lub w kolumnie
Po wypełnieniu całego formularza należy go zatwierdzić klikając w przycisk Zapisz zmiany