Lejek sprzedaży

Co to jest lejek sprzedaży?

Lejek sprzedaży przedstawia zestawienie tematów będących w trakcie negocjacji ze względu na ich status negocjacji (Co to jest status negocjacji?).

By utworzyć lejek sprzedaży należy wybrać z menu głównego (Co to jest menu główne?) Tematy (1) i Lejek sprzedaży (2).

Można dowolnie filtrować tematy, ktore są uwzględnione w lejku korzystając z wyszukiwarki (1) (Co to jest wyszukiwarka?).

Tworzone są dwa lejki sprzedaży. Po lewej na podstawie sumy wycen tematów o danym statusie (Co to jest wycena tematu?), a po prawej na podstawie liczby tematów (2) o danym statusie.

Analiza lejka

Lejek jest podzielony na segmenty oznaczające tematy, które znajdują się na danym statusie negocjacji.

Kolejne statusy (idąc od góry) reprezentują wartośc lub liczbę tematów znajdujących się w danym statusie wraz z wszystkimi tematami ze statusów poniżej.

Zmniejszające się szerokości statusów oznaczają zmniejszające się wyceny lub liczby tematów z kolejnych statusów.

Najlepsza jest sytuacja gdzie góra lejka i dół mają taką samą szerokość. OIznaczałoby to, że każdy założony temat został wygrany.