Oddajemy kolejna wersję naszego systemu. Pełna listę zmian odnajdziesz w pomocy.
Pierwszy kontakt z systemem
Tym razem skupiliśmy się na naszych nowych klientach i pierwszym kontakcie z systemem CRM. Nasz system posiada bardzo wiele funkcjonalności, co naszych nowych klientów może nieco przytłoczyć. Co prawda w systemie posiadamy wiele informacji jak go używać, lecz mogły się one pojawiać zbyt często.
Dlatego wraz z tą aktualizacją okno „Czy wiesz, że?” jest wyświetlony podczas logowania do systemu. Eliminuje to niepotrzebne wyskakujące okno po zalogowaniu.
![](https://www.infirma.pl/blog/wp-content/uploads/2021/12/czy-wiesz-ze-1024x761.png)
Po zalogowaniu wprowadziliśmy nowy widżet „Pierwsze kroki”, gdzie na kilku ekranach przedstawiamy najważniejsze funkcjonalności systemu istotne z punktu widzenia nowego użytkownika.
![](https://www.infirma.pl/blog/wp-content/uploads/2021/12/pierwsze-kroki-808x1024.png)
Nowa historia działania
Zmodyfikowaliśmy również historię działań użytkowników systemu. Tak powstało nowoczesne i czytelne zestawienie operacji dokonanych w systemie. Jeżeli są potrzebne dodatkowe informacje można rozwinąć operację klikając przycisk „szczegóły”.
![](https://www.infirma.pl/blog/wp-content/uploads/2021/12/historia-3-1024x579.png)
Pozostałe zmiany
To nie jedyne zmiany. Uaktualniliśmy biblioteki systemu wprowadzając nieco odświeżony jego wygląd. Poprawiliśmy wykryte błędy oraz dodaliśmy możliwość powiązania klientów z maili dodatkowych.