System zarządzania firmą CRM

Im większa liczba pracowników, tym mniejsza kontrola nad działaniem firmy? Wcale nie musi tak być, a przepływ informacji oraz ich archiwizacja mogą być dziś dostępne w zasadzie natychmiast i z uwzględnieniem każdego użytkownika, który mógłby być zainteresowany określonymi danymi. Stworzony przez nas system CRM (ang. customer relationship management) z dobrze pomoże Państwu w tym zadaniu i jak sama nazwa wskazuje, usprawni kontakt z klientami w przedsiębiorstwie.

CRM, który chcielibyśmy Państwu zaoferować, to narzędzie posiadające wiele różnych opcji, a przy tym wciąż bardzo intuicyjne, co jest szczególnie ważne dla wydajności pracowników, którzy otrzymują do niego dostęp. Nasz autorski CRM może między innymi usprawnić dodawanie do niego danych i tworzenie bazy klientów (wystarczy np. wpisać NIP firmy, by formularz pobrał resztę jej danych z bazy Głównego Urzędu Statystycznego).

Również dowolne ustawienie kryteriów wyszukiwania oraz prostota tego procesu zasługują w przypadku naszego systemu CRM na docenienie. Usprawnienia, jakie zawarliśmy w działaniu naszego produktu, doskonale pokrywają się z wymaganiami klientów, którzy z niego korzystają. Możliwość optymalizacji pod indywidualne wymagania sprawia tu, że jest to rozwiązanie zarządzania działalnością dla firm reprezentujących bardzo wiele różnych gałęzi przemysłu i branż. Nasz CRM nie tylko wspiera i upraszcza kontakt z klientami (np. poprzez system przypomnień o konieczności przesłania stosownych informacji), ale również pozwala na archiwizację korespondencji i szybki dostęp do historii kontaktów oraz wprowadzonych w nich zmian.

Nasz CRM współpracuje również z możliwościami:

System CRM, który stworzyliśmy, to zarówno bezpieczeństwo danych (szyfrowane połączenia z serwerem oraz kopie zapasowe), jak i usprawnienie organizacji pracy w Państwa firmie pod względem:

Przeczytaj więcej na temat możliwości systemu

inFirma CRM online
Copyright 2011-2017