Wersja 3.0.2

Zmiany

  • Widżety
    • ekrany szczegółów i analiz obiektów zostały przerobione na widżety. Można wybrać, zmieniać rozmiar i kolory widżetów na tych ekranach podobnie jak na pulpicie (Widżety).
    • widżety można układać w wirualnych 6 kolumnach (poprzednio w 4). Oznacza to, że w rzędzie może być do 6 małych widżetów. Umożliwi to lepsze dostosowanie pulpitu na ekranach z wysokimi rozdzielczościami.
    • możliwość skopiowania pulpitu (układu widżetów) od innego użytkownika (Czy mogę skopiować układ widżetów od innego użytkownika?)
  • Klienci
    • w konfiguracji pojawiła się opcja Unikalny NIP, która jest domyślnie włączona. Po jej wyłączeniu można dodać do systemu dwóch klientów o tym samym numerze NIP. Opcja jest przydatna do obsługi oddziałów o tym samym numerze NIP.
    • w formularzu dodawania klienta (i osoby kontaktowej) można wprowadzić email i telefon bez klikania w przycisk “dodaj”
  • Tematy
    • na stronie ze statusami realizacji dodano pola z datami realizacji tematu
    • zmniejszono awatar użytkownika na stronach ze statusami tematów
    • przy zmianie klienta tematu, system zmienia też klienta dokumentów, kontaktów, notatek, maili i zadań powiązanych z tym tematem. Zmiany są widoczne po odświeżeniu strony z systemem.
    • w szczegółach tematu pojawił się przycisk umożliwiający powiązanie tematu z kampaniami.
  • Osoby kontaktowe
    • przy zmianie klienta osoby kontaktowej, system zmienia też klienta dokumentów, kontaktów, notatek, maili i zadań powiązanych z tą osobą kontaktową. Zmiany są widoczne po odświeżeniu strony z systemem.
  • Finanse
    • jeżeli podczas generowania faktury zostaną określone płatności to domyślnie wybranym sposobem płatności na dokumencie będzie sposób płatności z ostatniej płatności
  • Dokumenty
    • z podglądu dokumentu można wysłać maila z dokumentem jako załącznik z wyborem szablonu i papeterii
    • w szablonach numeracji dokumentów można użyć wzoru {MM}, który podstawia numer miesiąca, ale nie resetując numeracji w kolejnym miesiącu.
  • Maile
    • w szczegółach maila klienta pojawił się przycisk usuwania
    • poprawiono wygląd nagłówka maila klienta wyświetlany na smartfonach
  • Raporty
    • w raportach tabelarycznych pojawiło się podsumowanie
  • Zadania
    • podczas przekazywania zadań między użytkownikami, zmienia się rownież zlecający jeżeli jest tym samym użytkownikiem, od którego zadania są przekazywane
    • w liście zadań zadanie można oznaczyć jako wykonane z uwagami
  • Konfiguracja
    • jeżeli użytkownik nie ma uprawnień to nie pokazuje się przycisk zmiany konfiguracji
  • System
    • w wyszukiwarkach można skorzystać z operatorów “jest pusty” i “nie jest pusty” np. dla pola Klient w wyszukiwarce kontaktów.

Naprawione błędy

  • Finanse
    • podczas zmiany przychodu bez faktury pojawiał się drobny błąd
  • Dokumenty
    • we wgranych ofertach błędnie pojawiał się przycisk “Wygeneruj przychód”
  • Zgody
    • nie można było zmieniać zgód
    • można wykorzystać pola udzielonych zgód w wyszukiwarce klientów i osób kontaktowych
  • Maile
    • podczas planowania maila do wysłania występował błąd
    • poprawiono wyświetlanie telefonu użytkownika w papeterii. W niektórych przypadkach należy usunąć pole specjalne “komórka” i wstawić “telefon”
    • maile do wysłania nie pamiętały powiązanego tematu
  • Zadania
    • w niektórych przypadkach były błędnie pokazywane dni, w których się zadania będą powtórzone
  • Raporty
    • przy zmianie szablonu raportu system dodawał nowy
    • przywrócono możliwość powiązywania kampanii z klientami i tematami
  • Notatki
    • nie wyświetlały się użyte kolory w notatkach
  • Historia
    • w niektorych sytuacjach pojawiał się błąd danych