inFirma – wersja 0.95

Cieszymy się, że nasz system doczekał się kolejnej wersji wraz z nowymi usprawnieniami.

Tym razem na „warsztat” poszły raporty. Raporty mają w sobie ogromny potencjał wyłuskiwania potrzebnych w danym momencie danych z systemu. By to ułatwić przeprojektowaliśmy interfejs generowania raportów. Mamy nadzieję, że generowanie raportów będzie odbywać się teraz bardzo intuicyjnie dzięki podpowiedziom nazw pól, łatwemu definiowaniu warunków oraz szybkiemu podglądowi wyników raportu.

Wraz ze zmianą interfejsu raportów wprowadziliśmy również nowy silnik odpowiedzialny za generowanie wszelkiej maści wykresów w naszym systemie CRM. Wykresy są teraz bardziej interaktywne co znacznie ułatwi odpowiednie i łatwe odczytanie znajdujących się na nich danych.

Raporty w systemie CRM

Oczywiście to nie jedyne zmiany w inFirmie. Dodaliśmy również nowy, bardzo pomocny widżet na stronę główną: Punkty startowe. Jego zadaniem jest łatwy i szybki dostęp do najczęściej używanych funkcji w systemie CRM takich jak wyszukiwarka firm, możliwość dodawania kontaktów czy przychodów itp.

Punkty startowe CRM online inFirma

Z mniejszych zmian wymienimy:

  • wzbogacenie wyszukiwarki systemowej o przeszukiwanie kosztów i przychodów,
  • zmiana tabeli w widżecie „zyski” na czytelny wykres,
  • możliwość uruchomienia wykresu z przychodami i kosztami dla danego tematu,
  • drobne poprawki związane z ratami przychodów i kosztów.

inFirma – wersja 0.94

W nocy pojawiła się kolejna wersja systemu CRM inFirma oznaczona numerem 0.94.

Tym razem przeprojektowane zostały wszelkie listy, wśród nich lista firm, tematów czy osób kontaktowych. Wszystkie te listy są teraz dynamicznie generowane, co oznacza, że nie jest wymagane przeładowanie strony. Znacznie to przyspiesza wyszukiwanie potrzebnych informacji. Listy te można teraz również sortować klikając w nagłówek listy.

Kolejną nowością w naszym systemie CRM online są zadania grupowe. Podczas dodawania zadań użytkownik może zdecydować czy dane zadanie jest skierowane do większej liczby odbiorców, a także czy to zadanie ma zostać wykonane przez każdego z odbiorców czy tylko jednego z nich.

Pojawiło się również zestawienie miesięcznych przychodów, kosztów i zysków zarówno w menu głównym jak i jako widżet na stronę główną użytkownika.

Z mniejszych zmian wymienić należy:

  • panel użytkownika w nagłówku systemu, gdzie jest informacja kto jest zalogowany wraz z linkami do wiadomości, zadań i ustawień użytkownika,
  • użytkownik ma możliwość przesunięcia swojego zadania innemu użytkownikowi. Wówczas zleceniodawca zadania zostanie o tym poinformowany w stosownej wiadomości,
  • pojawiła się lista wszystkich zadań z łatwą wyszukiwarką,
  • dodaliśmy nowy widżet – 10 najnowszych tematów,
  • w menu „Zarządzanie systemem” pojawił się link do zmian w systemie.

Badanie Znajomość systemów CRM w przedsiębiorstwach

Pragniemy lepiej poznać rynek i potrzeby potencjalnych Klientów, dlatego zorganizowaliśmy badanie: „Znajomość systemów CRM w przedsiębiorstwach„.

Badanie składa się z 7 prostych pytań. W pierwszym z nich pytamy o znajmość pojęcia „CRM” w polskich firmach. W następnym chcemy dowiedzieć się, które funkcjonalności systemów CRM są dla polskich przedsiębiorców najważniejsze. Kolejne pytanie odnosi się do oszacowania wielkości rynku na produkty CRM. Czwarte pytanie dotyczy stricte systemów CRM online. Piąte pytanie odnosi się do oszacowania wartości systemów CRM w oczach przedsiębiorców, natomiast dwa ostatnie pytania dotyczą wielkości przedsiębiorstw i branży, w której działają.

Po uzyskaniu odpowiedniej liczby odpowiedzi i dokładnej analizie wyników, wnioski przekażemy do ogólnodostępnych mediów.

Badanie jest skierowane do wszystkich przedsiębiorców – nawet tych, którzy wcześniej nie mieli styczności z pojęciem CRM. Pojęcie CRM jest wytłumaczone na samym wstępie ankiety.

Zapraszamy do poświęcenia 3 minut i wzięcia udziału w badaniu.

inFirma – wersja 0.93

Dziś pojawiła się nowa wersja systemu CRM inFirma o numerze 0.93

W tej wersji rozbudowane zostały kontakty z Klientem.
Aktualnie kontakty można przypisać nie tylko do tematów, ale również do firm. Kontakty są powiązywane również z Osobami kontaktowymi (istnieje możliwość szybkiego dodania nowej osoby kontaktowej bez konieczności przeładowania strony).
W kontaktach można również wybrać rodzaj kontaktu (telefon, email itp). Rodzaje te można definiować w Konfiguracji systemu. Do kontaktów można również dogrywać dokumenty (np. wiadomości email). Wskazówka: w przeglądarce Chrome można przeciągnąć wiadomość email bezpośrednio z programu pocztowego Thunderbird do pola pliku.

Poza kontaktami z Klientami dodaliśmy kilka innych nowości np.:

  • listę najpilniejszych zadań w temacie i firmie
  • możliwość dodania osoby prowadzącej firmę
  • pojawiły się liczby porządkowe w niektórych listach
  • dodaliśmy możliwość trwałego usuwania zadań (zadanie usuną może tylko zleceniodawca zadania)
  • w prawej kolumnie pojawiło się drobne usprawnienie nawigacji – link do aktualnie przeglądanej firmy lub tematu
  • możliwość edycji daty wykonania zadania – opcja ta jest domyślnie wyłączona (ze względów na kontrolę pracowników) i należy ją włączyć w Konfiguracji Systemu