inFirma – wersja 0.98.5

W ten weekend pojawiła się nowa wersja systemu oznaczona numerkiem 0.98.5

W tej mniejszej niż zwykle aktualizacji pojawiły się waluty. Jeżeli więc Twoja firma prowadzi biznes z firmami spoza Polski i rozliczacie się w obcych walutach można je dodać w konfiguracji systemu, a system będzie je przeliczał na polskie złotówki (wg aktualnych stawek NBP).

Zmieniliśmy również nieco organizację uprawnień. Aktualnie użytkownik widzi w systemie tylko te firmy, do których posiada uprawnienia – wcześniej widział pełną listę firm bez szczegółów.

Z innych nowości wymienimy:

  • użytkownik z uprawnieniami konfiguracji systemu nie musi podawać aktualnego hasła użytkownika by nadać mu nowe hasło,
  • podczas dodawania firmy system spróbuje automatycznie dopasować województwo do wpisanego kodu pocztowego,
  • w danych tematu pokazane są sumaryczne przychody i koszty tematów podrzędnych,
  • poprawki drobnych błędów.

inFirma – wersja 0.98

W piątek wieczorem uruchomiliśmy nową wersję naszego systemu CRM. Oznaczona jest numerem 0.98

Wśród nowości znalazła się nowa funkcjonalność – Zakładki.
Dzięki zakładkom można w łatwy sposób dodawać i przechowywać adresy poszczególnych podstron systemu. Pozwala to na lepsze zorganizowanie pracy z systemem.


W tej wersji rozbudowaliśmy również funkcje maili o integrację z systemem inFirma.pl
Dzięki tej integracji system stara się odszukać firmę lub osobę kontaktową posiadającą adres email nadawcy, a jeżeli takiego nie znajdzie można bardzo łatwo dodać nową firmę lub osobę kontaktową.

Poza tym z poziomu maila (bez konieczności przeładowania) można dodać kontakt z Klientem, nowy temat lub nowe zadanie.

W systemie pojawiła się również możliwość generowania wykresów kołowych w Raportach, a analiza sprzedaży wzbogaciła się właśnie o taki wykres przedstawiający wartości tematów wg ich statusów.

Poza tym pojawiły się nowości:

  • znak „%” przy filtrowaniu po pierwszej literze pokazujący wszystkie rekordy,
  • możliwość wybrania strony docelowej podczas dodawania tematu, firmy, osoby lub zadania,
  • obsługa kontaktów w głównej wyszukiwarce,
  • wersja do wydruku w raportach,
  • poprawki drobnych błędów.

inFirma – wersja 0.97.1

Dziś wgraliśmy drobne poprawki do obsługi maili w naszym systemie CRM. Główne zmiany to możliwość definiowania portu do łączenia z serwerem poczty, sprawdzanie liczby nieprzeczytanych maili już po załadowaniu całej strony (nie opóźnia to wczytywania strony przy obsłudze wielu kont mailowych) oraz możliwość usuwania kont pocztowych.

inFirma – wersja 0.97

Od ostatniej aktualizacji naszego systemu CRM minął już miesiąc, ale tym razem wprowadzamy całkowicie nowe funkcjonalności oraz, jak zawsze, poprawiamy już istniejące.

Najważniejszą nowością to wprowadzenie obsługi maili. Teraz do systemu można dodać dowolną liczbę kont mailowych (w protokole IMAP), a każde konto może być odczytywane przez różnych użytkowników w zależności od nadanych uprawnień.

Obsługa maili var 0.97W obecnej fazie można tylko czytać maile oraz pobierać załączniki, jednak funkcjonalność z pewnością będzie ulepszana w każdej nowej wersji. Docelowo chcielibyśmy powiązać przychodzące maile z osobami kontaktowymi, firmami czy tematami. Chcielibyśmy również by można było łatwo i szybko dodać każdy mail jako dokument do tematu czy firmy.

Obsługa maili, mimo że najważniejsza z aktualnych nowości, to nie jedyna.
Dodaliśmy możliwość określania prawdopodobieństwa realizacji tematów. Dzięki tej funkcjonalności uzyskujemy przydatną możliwość analizy przeszłej jak i przyszłej sprzedaży generując tzw. lejek sprzedaży.

Lejek sprzedaży - wersja 0.97

Kolejną zmianą jest możliwość zaznaczania firm na mapie i określanie tras dojazdu.

Mapa z firmami - wersja 0.97

Z mniejszych nowości jakie wprowadziliśmy wymieńmy:
  • zmiany w nagłówku i menu systemu,
  • nowe statusy tematów,
  • szybkie filtrowanie po pierwszym znaku nazwy we wszelkich listach,
  • możliwość wyboru państwa w firmach,
  • przeprojektowanie systemu ulubionych,
  • wprowadzenie ulubionych szablonów raportów,
  • możliwość przeszukiwania kontaktów wg użytkownika.

Wyróżnienie dla inFirmy – ocena 9/10

Wybór redakcji Webhosting.plPortal technologii internetowych Webhosting.pl sprawdził siedem najpopularniejszych polskich systemów CRM online. Wśród nich znalazł się również system inFirma.pl. Pełny tekst badania można przeczytać w tym miejscu.

Cieszy nas niezmiernie, że nasz system jako jedyny uzyskał wyróżnienie „Wybór redakcji Webhosting.pl” oraz otrzymał najwyższą ocenę spośród wszystkich badanych systemów – 9/10.

Aplikacja wygląda bardzo ładnie i nowocześnie. Zaimplementowano tutaj ciekawe zestawy menu. Szybko okazuje się, że inFirma to zaawansowane narzędzie, po którym jednak cały czas porusza się szybko i intuicyjnie.

W programie zawarto m.in. moduły takie jak: Firmy, Kontakty, Zadania, Finanse, Wiadomości czy Raporty. Pod względem liczby modułów inFirma wypada bardzo dobrze na tle konkurencji.

inFirma to rozbudowany CRM, przyda się zwłaszcza w większych firmach, ale i te małe będą zadowolone z możliwości, które daje program.

Takie wyróżnienie nobilituje i zobowiązuje, dlatego nie przestaniemy pracować nad systemem CRM inFirma.pl by sprostać wymaganiom Klientów i recenzentów.

P.S. Jeżeli mowa o pracy nad systemem. Aktualnie pracujemy nad nową wersją systemu, w której będzie możliwość integracji z kontami pocztowymi.

inFirma – wersja 0.96

W nowej wersji naszego systemu CRM pojawiło się wiele nowości związane z zależnymi tematami.

By wyjaśnić nowe funkcjonalności przyjmijmy, że prowadzimy firmę projektującą strony internetowe i wyobraźmy sobie sytuację, w której Klient prosi nas o wykonanie portalu internetowego. Jednak z powodu natłoku prac decydujemy się zlecić prace związane z projektem graficznym tej strony innej firmie. Zakładamy wówczas dwa tematy – jeden temat do firmy naszego Klienta oraz drugi związany z firmą dostawcy projektu graficznego. Oba tematy są ze sobą związane.

Tutaj przychodzi nam z pomocą nowa opcja – tematy zależne. Podczas definiowania tematu możemy wskazać, jakie tematy są podrzędne lub nadrzędne do niego. W tym przypadku temat projektu graficznego byłby podrzędny w stosunku do tematu portalu internetowego.

Tematy zależne var 0.96Wróćmy do przykładu. Projekt graficzny został wykonany i teraz musimy za niego zapłacić. Dodajemy więc nowy koszt i przypisujemy go do tematu projektu graficznego. Ale przecież ten koszt obciąża też koszty całego portalu internetowego. Wykorzystamy w tym przypadku kolejną nowość w systemie – dodatkowe rodzaje kosztów i przychodów.

Dzięki tej opcji możemy dany koszt czy przychód powiązać z kilkoma równoważnymi rodzajami.

Dodatkowe rodzaje przychodu ver 0.96Dodatkowe rodzaje kosztów czy przychodów są z reguły ukryte we wszelkich zestawieniach, więc nie zafałszują wyników poprzez podwójne zliczenie.

Szybkie uwagi

W systemie pojawiły się również inne nowości jak np. szybki podgląd i edycja uwag. W każdej z list pojawiła się nowa ikonka – żółta ikonka uwag. Po najechaniu na nią pojawi się chmurka z aktualnymi uwagami, a po kliknięciu okienko z możliwością szybkiej edycji bez konieczności edycji szczegółowej.

Lista mniejszych zmian w systemie CRM:

  • przeprojektowanie listy tematów – zmniejszenie kolumny priorytetów, zastąpienie kolumny grupa tematu kolumną status tematu,
  • czytelna tabelka z przychodami, kosztami i zyskami z tematu,
  • dodanie listy tematów do danych firmy,
  • możliwość zaznaczenie dowolnego wiersza w tabelach poprzez kliknięcie,
  • możliwość określania przewidywanych kosztów tematu zamiast jego zyskowności,
  • nowe pole zyskowność w raportach tematów,
  • nazwa firmy w zadaniach,
  • możliwość definiowania godziny i kategorii podczas dodawania nowych terminów spotkań,
  • poprawki drobnych błędów.

Nowy niższy cennik

Z przyjemnością prezentujemy dziś nowy cennik systemu inFirma.pl. Podstawowa cena dla 1 użytkownika przy abonamencie miesięcznym została obniżona o 13% z 23 zł netto na 20 zł netto.

Ale to nie jedyna zmiana. Rabat jest teraz nie tylko uzależniony od długości okresu abonamentowego, ale również od liczby użytkowników. Przy zamówieniu systemu dla 5 użytkowników na cały rok rabat wynosi aż 25% co daje kwotę 15 zł netto na użytkownika na miesiąc.

Przy zamówieniu systemu dla większej liczby użytkowników rabat jest ustalany indywidualnie.

Zapraszamy do zapoznania się z naszym nowym cennikiem naszego systemu CRM online

inFirma – wersja 0.95

Cieszymy się, że nasz system doczekał się kolejnej wersji wraz z nowymi usprawnieniami.

Tym razem na „warsztat” poszły raporty. Raporty mają w sobie ogromny potencjał wyłuskiwania potrzebnych w danym momencie danych z systemu. By to ułatwić przeprojektowaliśmy interfejs generowania raportów. Mamy nadzieję, że generowanie raportów będzie odbywać się teraz bardzo intuicyjnie dzięki podpowiedziom nazw pól, łatwemu definiowaniu warunków oraz szybkiemu podglądowi wyników raportu.

Wraz ze zmianą interfejsu raportów wprowadziliśmy również nowy silnik odpowiedzialny za generowanie wszelkiej maści wykresów w naszym systemie CRM. Wykresy są teraz bardziej interaktywne co znacznie ułatwi odpowiednie i łatwe odczytanie znajdujących się na nich danych.

Raporty w systemie CRM

Oczywiście to nie jedyne zmiany w inFirmie. Dodaliśmy również nowy, bardzo pomocny widżet na stronę główną: Punkty startowe. Jego zadaniem jest łatwy i szybki dostęp do najczęściej używanych funkcji w systemie CRM takich jak wyszukiwarka firm, możliwość dodawania kontaktów czy przychodów itp.

Punkty startowe CRM online inFirma

Z mniejszych zmian wymienimy:

  • wzbogacenie wyszukiwarki systemowej o przeszukiwanie kosztów i przychodów,
  • zmiana tabeli w widżecie „zyski” na czytelny wykres,
  • możliwość uruchomienia wykresu z przychodami i kosztami dla danego tematu,
  • drobne poprawki związane z ratami przychodów i kosztów.

inFirma – wersja 0.94

W nocy pojawiła się kolejna wersja systemu CRM inFirma oznaczona numerem 0.94.

Tym razem przeprojektowane zostały wszelkie listy, wśród nich lista firm, tematów czy osób kontaktowych. Wszystkie te listy są teraz dynamicznie generowane, co oznacza, że nie jest wymagane przeładowanie strony. Znacznie to przyspiesza wyszukiwanie potrzebnych informacji. Listy te można teraz również sortować klikając w nagłówek listy.

Kolejną nowością w naszym systemie CRM online są zadania grupowe. Podczas dodawania zadań użytkownik może zdecydować czy dane zadanie jest skierowane do większej liczby odbiorców, a także czy to zadanie ma zostać wykonane przez każdego z odbiorców czy tylko jednego z nich.

Pojawiło się również zestawienie miesięcznych przychodów, kosztów i zysków zarówno w menu głównym jak i jako widżet na stronę główną użytkownika.

Z mniejszych zmian wymienić należy:

  • panel użytkownika w nagłówku systemu, gdzie jest informacja kto jest zalogowany wraz z linkami do wiadomości, zadań i ustawień użytkownika,
  • użytkownik ma możliwość przesunięcia swojego zadania innemu użytkownikowi. Wówczas zleceniodawca zadania zostanie o tym poinformowany w stosownej wiadomości,
  • pojawiła się lista wszystkich zadań z łatwą wyszukiwarką,
  • dodaliśmy nowy widżet – 10 najnowszych tematów,
  • w menu „Zarządzanie systemem” pojawił się link do zmian w systemie.

Badanie Znajomość systemów CRM w przedsiębiorstwach

Pragniemy lepiej poznać rynek i potrzeby potencjalnych Klientów, dlatego zorganizowaliśmy badanie: „Znajomość systemów CRM w przedsiębiorstwach„.

Badanie składa się z 7 prostych pytań. W pierwszym z nich pytamy o znajmość pojęcia „CRM” w polskich firmach. W następnym chcemy dowiedzieć się, które funkcjonalności systemów CRM są dla polskich przedsiębiorców najważniejsze. Kolejne pytanie odnosi się do oszacowania wielkości rynku na produkty CRM. Czwarte pytanie dotyczy stricte systemów CRM online. Piąte pytanie odnosi się do oszacowania wartości systemów CRM w oczach przedsiębiorców, natomiast dwa ostatnie pytania dotyczą wielkości przedsiębiorstw i branży, w której działają.

Po uzyskaniu odpowiedniej liczby odpowiedzi i dokładnej analizie wyników, wnioski przekażemy do ogólnodostępnych mediów.

Badanie jest skierowane do wszystkich przedsiębiorców – nawet tych, którzy wcześniej nie mieli styczności z pojęciem CRM. Pojęcie CRM jest wytłumaczone na samym wstępie ankiety.

Zapraszamy do poświęcenia 3 minut i wzięcia udziału w badaniu.