inFirma – wersja 1.05

Po dłuższej niż zwykle przerwie wprowadzamy nową wersję naszego systemu CRM online inFirma.pl

Najważniejszą zmianą, która się pojawiła to możliwość generowania faktur bezpośrednio w systemie. Podczas dodawania przychodu można zaznaczyć odpowiednią opcję, wybrać produkty (towary lub usługi), które pojawią się jako pozycje na fakturze, określić ich ceny i wygenerować fakturę w formacie PDF. Tak przygotowany plik można następnie z poziomu systemu przesłać do odpowiedniego odbiorcy. Oczywiście w każdej chwili taki dokument można zmienić lub pobrać.

Generowanie faktury - inFirma CRM onlineW związku z wprowadzeniem możliwości generowania faktur wprowadziliśmy również moduł Produktów. Jest to baza usług i towarów sprzedawanych przez Twoją firmę, a wykorzystywane są one podczas generowania faktur.

A oto lista jakie inne zmiany wprowadziliśmy do systemu:

  • dogrywanie dokumentów, które nie są powiązane z firmami – możliwość tworzenia bazy dokumentów firmowych,
  • zaznaczanie firmy jako osoby fizycznej,
  • wyszukiwarka firm podczas wybierania firmy z innych formularzy,
  • badanie finansowe kampanii w oparciu o rzeczywiste przychody i koszty,
  • możliwość włączenia automatycznego powiększania wyceny tematu w momencie gdy łączna wartość przychodów jest wyższa niż jego wcześniejsza wycena,
  • dynamiczna wyszukiwarka firm połączona z globalną wyszukiwarką systemu,
  • drobne poprawki w obsłudze poczty mailowej,
  • menu „statystyki”,
  • inne drobne poprawki.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *