inFirma – wersja 1.13

W tej wersji naszego systemu CRM dodaliśmy możliwość generowania oferty cenowej prosto z systemu. Dzięki temu w łatwy i szybki sposób można przygotować ofertę dla Klienta korzystając z utworzonej wcześniej bazy produktów.

W dalszym czasie rozbudowujemy wewnętrzny program pocztowy. Dzisiaj dołączyliśmy kolejne opcje – możliwość przesyłania maila dalej oraz dołączania całego maila lub tylko wybranych załączników do systemowych dokumentów.

Kolejna opcja również dotyczy maili. Mianowicie umożliwiliśmy przesyłanie do użytkownika systemu listy ze zbliżającymi się i zaległymi terminami płatności. Pomoże to utrzymać dyscyplinę finansową wewnątrz firmy.

Oczywiście oprócz wyżej wymienionych funkcjonalności pojawił się inne, mniejsze zmiany:

  • możliwość dogrania do systemu własnego logo,
  • zmiany w wyborze osoby kontaktowej podczas dodawania kontaktu z klientem,
  • możliwość powiązania klienta z kampanią reklamową,
  • zmiany w standardowej papeterii mailowej – teraz są na niej również dane użytkownika i Twojej firmy,
  • konieczność aktywacji mailingu masowego,
  • kalendarz z miesiącem bieżącym i następnym przy wyborze daty,
  • nawigacja stronicowania na górze i na dole listy,
  • numer telefonu do klienta w liście klientów,
  • poprawki drobnych błędów.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *