inFirma – wersja 3.0.1

Dziś wgraliśmy wersję poprawiającą błędy, które pojawiły się w wersji 3.0.0 (choć większość z nich zostały już naprawione w tzw. międzyczasie), ale nie tylko. Dodaliśmy również kilka opcji, które były w wersji 2.7.6, ale przez niedopatrzenie zabrakło ich w wersji 3.0. Pojawiły się również drobne nowości.

Wszystkie zmiany można przejrzeć w pomocy.

Zmieniony układ szczegółów

Kilkoro naszych klientów pisało do nas w sprawie szczegółów np. klienta. Nie podobał się im układ danych oraz zaznaczali, że nie wszystkie widżety są przydatne w codziennym użytkowaniu. Wsłuchujemy się w opinie naszych klientów i postanowiliśmy nieco zmienić strony ze szczegółami. Oto jak teraz one wyglądają.

Strona ze szczegółami klienta

Przywróciliśmy domyślny układ danych w rzędzie, ale z możliwością zmiany na układ w kolumnie (służy do tego ikonka ekranu). Dodatkowo zakładki z powiązanymi obiektami powędrowały na prawą stronę, a widżety z analizą na dół. Mamy nadzieję, że nowy układ będzie dla użytkowników bardziej użyteczny.

Nowe typy widżetów na pulpit

Dodaliśmy dwa nowe typy widżetów: wykres z zyskami oraz mapę. Wykres z zyskami można grupować miesięcznie lub rocznie, natomiast mapę można podzielić nie tylko na województwa (jak było w poprzedniej wersji), ale również na państwa na świecie lub w Europie.

Dodaliśmy również kilka szablonów widżetów, związanych z nowymi typami np.
Suma przychodów netto wg państw

Nowe typy widżetów

Dodatkowe pola w listach

Wersja 3.0 wzbogaciła się o dedykowane listy np. osób kontaktowych czy produktów. Problem w tym, że do takich list nie można było wybrać pól, które się na nich wyświetlą. Teraz można na takich listach wybrać pola, które dodatkowo się pojawią.

Dodatkowe pole w liście osób kontaktowych

Kopiowanie ustawień od innego użytkownika

Dodaliśmy możliwość kopiowania ustawień użytkownika od innego użytkownika. Kopiowanie to dotyczy wybranego ustawienia, np. pola w liście klienta. Odpowiednia ikonka znajduje się po prawej stronie nagłówka ustawienia.

Inne zmiany

  • możliwość eksportu danych z listy
  • podsumowanie kwot w tabelach
  • skale na wykresach na pulpicie
  • zwiększenie liczby pól w widżetach typu tabela do 9
  • dodano nowe ustawienie w konfiguracji wyświetlające pole hasło w dokumentach. Domyślnie opcja jest wyłączona (klienci zgłaszali problem z automatycznym uzupełnianiem pola przez przeglądarki)
  • kwoty VAT jako nowe pole w przychodach i kosztach
  • zmieniony wygląd wykresu zysków
  • poprawka odnalezionych błędów