System CRM dla każdej branży

System CRM może być niezwykle pomocnym narzędziem w każdej firmie. Aby jednak spełniał swoje zadanie, należy dopasować go do branży, w której ma działać. My doskonale o tym wiemy, dlatego przygotowaliśmy oprogramowanie online, które z łatwością można dostosować do wymagań różnych działalności. Nasze uniwersalne rozwiązanie zbiera ważne informacje o klientach, dzięki czemu otwiera na nowe możliwości przeprowadzenia odpowiednich działań marketingowych. CRM jest nie tylko wsparciem w zarządzaniu marketingiem, ale usprawnia też kontakt z klientem czy pomaga w organizacji pracy zespołu.

CRM dla firmy handlowej

Proponowany przez nas program CRM jest świetnym rozwiązaniem dla handlowców. Nasz system doskonale sprawdza się w sprzedaży, ponieważ umożliwia tworzenie baz danych kontrahentów, a nawet posiada opcję wystawiania faktur. Co więcej, poprzez jego integrację ze skrzynką mailową ułatwiony jest także kontakt z klientami. Nasz CRM sprzedażowy w dowolnym momencie umożliwia także wgląd do historii transakcji. Dzięki potencjałowi oprogramowania CRM dla handlowca łatwiej jest poznać preferencje klienta oraz budować z nim relacje. Warto pamiętać, że zaopiekowany kontrahent będzie zadowolony, a to ma wpływ na Twój sukces.

Nasz CRM jest narzędziem, które sprawdza się w różnych rodzajach sprzedaży. Program może ułatwić pracę w przedsiębiorstwach stacjonarnych, ale także przeznaczony jest dla przedstawicieli handlowych. Co więcej, proponowane przez nas oprogramowanie stanowi rozwiązanie w sprzedaży internetowej – CRM jest idealny dla branży e-commerce, gdyż umożliwia kontrolowanie zamówień, kontakt z kupującym, a co za tym idzie, zarządzanie marketingiem.

CRM dla firmy usługowej

Stworzony przez nas program polecamy nie tylko osobom działającym w handlu, ale także właścicielom firm oferujących inne usługi. CRM może być pomocny zarówno dla małej firmy usługowej, jak i większego przedsiębiorstwa, a w dodatku nadaje się do zastosowania u przedstawicieli różnych branż. Oprogramowanie umożliwia tworzenie baz danych, co ułatwia budowanie relacji z odbiorcami usług. Jego zaletami są ponadto możliwość komunikowania się wewnątrz firmy czy też usprawnienia organizacji pracy. Dzięki systemowi CRM dla firmy usługowej można gromadzić wszelkie informacje, a także ważne dokumenty w jednym miejscu. Takie usystematyzowanie pozwala na sprawniejsze zarządzanie przedsiębiorstwem.

Uniwersalny CRM dla wielu sekretów rynku

Stworzony przez nas system to program uniwersalny, a jego możliwości doskonale sprawdzą się w przypadkach różnorodnych działalności. Dzieje się tak, ponieważ łatwo można dopasować go do potrzeb poprzez włączenie bądź wyłączenie modułów. Istotna jest także kwestia uprawnień, które mogą być odmienne dla poszczególnych użytkowników – dzięki odpowiednim ustawieniom możliwa jest kontrola dostępu poszczególnych osób do ważnych danych. Nasz CRM można dopasować tak by był idealny dla kancelarii prawniczej, ale także firmy budowlanej. Może sprawdzić się też jako narzędzie dla firm zajmujących się sprzedażą i montażem fotowoltaiki bądź służyć do optymalizacji działań programistów – system CRM dla deweloperów to spore ułatwienie ich pracy!

CRM dla firm szkoleniowych

Nasz CRM jest idealny także dla firmy szkoleniowej. System pozwala na bezpieczne oraz uporządkowane przechowywanie istotnych dla działalności informacji. Dzięki oprogramowaniu istotne dokumenty oraz dane znajdą się w jednym miejscu, przez co nic ważnego nie umknie uwadze. Z łatwością będzie można umawiać też spotkania, dopinać terminy oraz porozumiewać się ze sobą – wewnątrz firmy, jak i z osobami szkolonymi.

CRM dla agencji reklamowej

Oferowany przez nas CRM można używać także w agencji reklamowej. Jego funkcje pozwalają na kontrolowanie realizacji zleceń, a także sprawdzanie skuteczności podjętych działań. Przydatne w tym wypadku są opcje analiz oraz raportów. Z naszym CRM dla agencji reklamowej szybko wyciągniesz ważne wnioski! Ponieważ dzięki oprogramowaniu wszystkie informacje znajdują się w jednym miejscu, łatwo można organizować pracę nad projektem, nawet gdy pracuje przy nim kilka osób.

Marketing w zarządzaniu przedsiębiorstwem – pomocny system CRM

Aby odnieść sukces, warto pamiętać, jak ważną rolę odgrywa marketing w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Nasz system CRM dzięki swoim funkcjom ułatwia marketing w każdej firmie, która się na niego zdecyduje. Zgromadzone w CRM-ie informacje oraz łatwość komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, jaką daje system, sprawiają, że usprawnia on pracę działu marketingu w dowolnym przedsiębiorstwie, bez względu na to, co jest przedmiotem jego działania.

Zachęcamy do kontaktu wszystkie osoby, które zastanawiają się nad wdrożeniem systemu CRM w swojej firmie. Warto pamiętać, że możemy uwzględnić indywidualne potrzeby podczas przygotowywania oprogramowania dla Twojej firmy.

inFirma – CRM dla agencji reklamowej, handlowców, programistów.
Copyright 2011-2024