Wersja 3.4.0

Zmiany

  • Maile
    • podczas wysyłania maila można zapisać go jako szablon (Zapisywanie maila jako szablon)
    • zmiana dedykowanego układu listy maili klientów. Lepiej widoczne jest czy email jest przychodzący czy wychodzący. Pojawił się również osobny przycisk do podglądu maila.
    • możliwość dodawania maili klientów do ulubionych
    • możliwość wysyłki ponownej maila - tylko dla maili wysłanych z systemu (Czy system obsługuje operacje typu Odpowiedz, Przekaż wszystkim?).
    • w mailach pozostałych system szuka teraz adresów mailowych, które najprawdopodobniej są od Twojego klienta. Robi to szukając domeny (np. lukana.pl dla emaila biuro@lukana.pl) z adresu maila w już istniejących adresach klientów. (Jak powiązać maila z klientem i tematem?)
    • gdy wybierzesz katalog wysłane w pozostałych mailach to główne pole szukania zamienia się na “Odbiorca”
    • szczegóły mailingów mają nowy domyślny układ widzetów
    • w mailingach podczas wyboru adresatów można wybrać pola jakie się pojawią w liście
    • w mailach do wysłania dodaliśmy pole Data dodania
    • podczas powiązania maila system proponuje tematy związane z klientem
  • Zadania
    • w zadaniach dodaliśmy nowe pole Postęp wykonania. Dzięki niemu można określić stopień wykonania zadania. Opcja szczególnie przydatna w zadaniach bezterminowych. Konkretne kroki postępu można dowolnie wybrać w konfiguracji systemu. (Co to jest postęp wykonania zadania?).
    • pojawiła się nowa zakładka w menu głównym Postęp wykonania zadań. Wyświetla ona zadania do wykonania z podziałem na postęp. Zadania można przeciągnąć i upuścić zmieniając ich postęp.
    • zmiana dedykowanego układu listy zadań. Nacisk położony jest na status zadania i jego postęp.
  • Widżety
    • możliwość skopiowania własnego widżetu (Czy mogę skopiować widżet?)
    • możliwość przeniesienia widżetu do innej zakładki (Czy mogę przenieść widżet do innej zakładki?)
    • możliwość wybrania liczby elementów na stronie w listach - domyślnie powiązane z ustawieniami użytkownika
    • do klientów i tematów dodano widżety związane z dokumentami
    • nowy widżet dedykowany dla szczegółów tematu - Wykres przebiegu statusów. Wykres pokazuje jak zmieniał się status tematu na przestrzeni czasu.
    • nowy widżet dedykowany dla pulpitu - Skróty na pulpicie. Jest to lista przycisków dodawania obiektów np. Klienta czy maila.
  • Klienci
    • podczas sprawdzania istnienia podanego numeru NIP system nie weźmie pod uwagę kresek (“-”), i spacji(” ”).
  • Tematy
    • zmiana dedykowanego układu listy tematów. Lepszy widoczny status tematu oraz rozwinięte przyciski różnych operacji.
  • Notatki
    • w nazwie notatki jest usuwane całe formatowanie HTML
  • System
    • wyszukiwarka globalna szuka klientów również po miejscowości i adresie
    • zaznaczone elementy jako ulubione mają teraz pełną ikonkę gwiazdy
    • aktualizacja bibliotek

Naprawione błędy

  • Maile
    • system nie pobierał niektórych załączników gdy w nazwie pliku były specyficzne znaki
    • nie brano pod uwagę domyślnego stronicowania w liście pozostałych maili
    • podczas zmiany adresatów w mailingu usuwał informację o dotychczasowych mailach do wysłania
  • Konfiguracja
    • nie działało poprawnie sortowanie rodzajów dokumentów
  • System
    • poprawiony błąd z sortowaniem pól w widżetach