Wersja 2.0.2

Zmiany

  • Klienci: jeżeli w konfiguracji systemu wybrano opcję “oznaczania realizacji tematu” jako “wybór statusu realizacji” a takiego statusu jeszcze nie wybrano to system traktuje status realizacji jako zrealizowany
  • Zadania: zadania wykonane dodatkowo są zaznaczone przekreśleniem
  • Użytkownik: w ustawieniach użytkownika->system pojawiła się opcja umożliwiająca wyłączenie względnego pokazywania czasu np. “kilka minut temu”, “wczoraj”
  • System: w edytorach można zmienić kolor, wielkość i krój czcionki. Zmiana kroju czcionki nie jest dostępna podczas generowania dokumentu

Naprawione błędy

  • Klienci: system źle liczył liczbę tematów realizowanych i zrealizowanych

  • Finanse: system błędnie sortował po terminie płatności

  • Maile:
    • system błędnie podstawiał wartość telefonu komórkowego użytkownika
    • system nie pozwalał usunąć konta mailowego
  • Raporty: poprawki w generowanych raportach

Opis zmian wersji 2.0

Opis zmian w wersji 2.0 w porównaniu do wersji 1.20 znajdziesz tutaj - Wersja 2.0