Maile

W tym dziale Ustawień systemu (Ustawienia systemu) definiujesz dane związane z mailami.

Papeterie mailowe

W naszym systemie możesz zdefiniować wiele papeterii mailowych.

Niezwykle istotny jest zanacznik treści (1) (Czym jest znacznik treści maila?). Jest to specjalna ramka oznaczająca właściwą treść maila - wszystko poza tą ramką jest papeterią. Jest to istotne np. podczas zmiany papeterii lub wykorzystania fragmentów treści (Jak działają fragmenty treści?) w trakcie wysyłania maila - treść w niej zostanie zachowana. By wstawić znacznik treści należy użyć przycisku Wstaw znacznik treści (2).

Podczas definiowania papeterii można użyć pól specjalnych. Więcej na ten temat tutaj: Pola specjalne.

Każdą papeterię należy nazwać (3). Jeżeli chcesz dodać więcej papeterii należy kliknąc przycisk Dodaj (4).

Informacja

Każde konto mailowe może być powiązane z inną papeterią - Formularz dodawania i zmiany konta mailowego

Powiązuj maila z tematem

Gdy podczas synchronizacji maili (Jak działa synchronizacja maili?) system odnajdzie email od Twojego klienta to może go powiązać również z najnowszym tematem tego klienta. Pierwszeństwo mają tematy w trakcie negocjacji (Co to jest status negocjacji?).

Pobrane do systemu maile oznaczaj jako przeczytane na serwerze mailowym

System może oznaczać emaile pobrane do systemu jako przeczytane na Państwa serwerze pocztowym.

Po wypełnieniu całego formularza należy go zatwierdzić klikając w przycisk Zapisz zmiany