W tym dziale Ustawień systemu (Ustawienia systemu) definiujesz dane związane z klientami.
Klientów podczas dodawania lub edycji (Formularz dodawania i zmiany klienta) można oznaczać dowolnymi tagami pomocnymi podczas wyszukiwania klientów.
Każdy z klientów może być oznaczony dowolną liczbą tagów.
Dodatkowy każdy z tagów można oznaczyć kolorem by ułatwić identyfikowanie odpowiednich rodzajów. Można np. grupować tagi wg tego samego koloru.
Dokładny opis opcji pola multiwyboru znajdziesz tutaj - Jak działa pole multiwyboru?
Dodatkowo każdy z klientów może być przyporządkowany do jednej branży. Listę branży możesz sam zdefiniować.
Dokładny opis opcji pola multiwyboru znajdziesz tutaj - Jak działa pole multiwyboru?
Status klienta jest nadawany automatycznie przez system (Co to jest status klienta?). W tym miejscu można wyłączyć tę funkcjonalność i przełączać status ręcznie w danych klienta.
Informacja
Po zmianie tej opcji należy przeładować stronę w przeglądarce by system wyczyścił cache z danymi klientów
Domyślnie w systemie może znajdować się tylko jeden klient z podanym numerem NIP (podczas sprawdzania unikalności system pomija znaki kreski “-” oraz spacji ” ”). Tutaj możesz wyłączyć tę opcję, jeżeli chcesz np. dodać oddziały firmy jako osobnych klientów.
Gdy wyłączysz tę opcję system nie będzie sprawdzał czy pełna nazwa klienta jest unikalna. Opcja przydatna dla firm obsługujących oraganizacje samorządowe.
Informacja
Opcja nie wpływa na nazwę skróconą klienta - ta musi pozostać unikalna.
Po wypełnieniu całego formularza należy go zatwierdzić klikając w przycisk Zapisz zmiany