Wersja 2.3.0

Zmiany

  • Finanse
    • możliwość ustawiania przychodów i kosztów jako zapłacone w ponad 100%. Pojawiło się dodatkowa opcja w polu “Zapłacone” - “Nadpłacone”.
  • Dokumenty
    • domyślnie dokumenty generowane z systemu są dodatkowo zabezpieczone przed zewnętrzną modyfikacją. Opcję można przełączać w konfiguracji systemu (Zabezpiecz dokumenty PDF)
    • podczas generowania dokumentu w opcjach dodatkowych można nadać hasło, które należy podać podczas otwierania dokumentu (Opis na przykładzie oferty cenowej - Jak wygenerować ofetę cenową?)
    • wiekszy odstęp po dacie faktury
  • Maile
    • podczas zapisywania szablonu system nie zapisuje już w szablonie wyglądu papeterii. Teraz tworzy ją w trakcie tworzenia maila do wysłania. Jeżeli szablon nie ma mieć papeterii to podczas jego tworzenia należy wybrać “Brak papeterii” z opcji zaawansowanych.
    • gdy system nie potrafił zapisać wysłanego maila na serwerze pocztowym (np. z powodu przepełnienia skrzynki) to nie zapisywał go również w mailach klienta. Teraz go zapisuje.
  • Raporty
    • możliwość generowania raportów z kampanii
  • Użytkownicy
    • nazwisko i imię widoczne podczas zmiany uprawnień i hasła
  • Zadania
    • możliwość wyświetlenia zadań wszystkich użytkowników na jednym kalendarzu (kalendarz-wszystkich-uzytkownikow)
  • Konfiguracja
    • W wielu elementach można skorzystać z konfigurowalnych fragmentów treści np. podczas wysyłania maila, dodawania kontaktu czy generowania umowy. Więcej na ten temat w pomocy - Jak działają fragmenty treści?.
    • Fagmenty treści można definiować w nowym dziale w konfiguracji systemu - konfiguracja-fragmenty.
  • System
    • możliwość przeglądania, dodawania i usuwania zamówień abonamentowych w systemie. Więcej na ten temat w dziale pomocy Abonamenty
    • wyższy pasek postępu ładowania
    • w podsumowaniu tabel nie pojawia się domyslna waluta ‘zł’ w polach gdzie mogą być różne waluty

Naprawione błędy

  • Dokumenty
    • komunikat o błędzie gdy generuje się fakturę z błędnie podanymi kwotami netti, vat i brutto
  • Maile
    • przy dużej liczbie zdjęć w mailu system nie zapisywał pełnej treści szablonu
    • przy wysyłaniu maili system nie zawsze pokazywał wszystkich pracowników w sugestiach emaila
  • Raporty
    • podczas edycji raportu nie zawsze wyświetlały się wszystkie dostępne pola