Gdy status negocjacji (Co to jest status negocjacji?) osiągnie wartość Wygrany można zdefiniować strategię realizacji tego tematu.
Dostępne są trzy strategie realizacji tematu:
Poniżej opiszemy każdą z nich.
Jest to domyslnie wybrana strategia. Tak oznaczony temat od razu jest oznaczany jako zrealizowany. Doskonale się sprawdzi w sytuacjach gdy w systemie nie będzie śledzony proces realizacji tematu zatem powinien być wybrany przez firmy, które w systemie prowadzą tylko sprawy marketingu.
Wybierając tę opcję (1) określamy status realizaji za pomocą przycisków oznaczających kolejne fazy realizacji tego tematu (2) (podobnie jak status negocjacji). Moga to być np. fazy:
Fazy te można zdefiniować w konfiguracji systemu (Statusy realizacji).
Ta strategia doskonale się sprawdzi zarówno w firmach wysyłkowych chcących dokładnie śledzić postępy realizacji zamówienia lub produkcyjnych.
Domyślnie w systemie są zdefiniowane 2 statusy realizacji: Do realizacji i Realizowany.
Zawsze pojawi się wartość Zakończony oznaczający całkowite zakończenie realizacji tematu.
Wybierając strategię Na podstawie dat realizacji (1) pojawią się pola określające skrajne daty realizacji tematu (2).
Na podstawie tych dat system samodzielnie przypisuje status realizacji wg zasady:
Strategia doskonale się sprawdzi w firmach oferujacych usługi abonamentowe lub takie gdzie można określić daty realizacji tego tematu.