Wersja 2.1.2

Zmiany

  • Klienci
    • w podglądzie mapy klienta pojawił się przycisk “Trasa”. Po kliknieciu pojawi się trasa dojazdu z siedziby firmy do klienta
    • w ustawieniach użytkownika->klienci można włączyć opcję czy telefon podany podczas dodawania klienta istnieje już w bazie. Jeżeli system odnalazł taki telefon to nie zablokuje dodawania klienta - tylko o tym poinformuje
    • jeżeli użytkownik nie ma uprawnień do finansów klienta to nie zobaczy wartości pól związanych z finansami np. przychodów rzeczywistych klinta
  • Pracownicy
    • podpobnie jak w klientach system może sprawdzić istnienie numeru telefonu
  • Maile:
    • system synchronizuje maile do 90 dni wstecz
  • Finanse
    • można definiować własne pola w przychodach i kosztach
    • podczas dodawania przychodu (oraz produktów ofertowych) można ręcznie wpisać wartość brutto. Pomaga to rozwiązać problemy z zaokrąglaniem kwot
    • usunięto nieużywane pole “Użytkownik” z kosztów i przychodów. Polem powiązującym koszt lub przychód z użytkownikiem jest “Dodający”
  • Dokumenty
    • podczas generowania oferty cenowej system sprawdza istnieje numeru dokumentu
  • System
    • w polach dodatkowych można wykorzystać nowy rodzaj pola “Liczba”. Jest to pole z 8 cyframi i 2 cyframi po przecinku
    • w podglądzie obiektów można korzystać z zakładek
    • dodatkowe otwarte okna zamykają się podczas zmiany głównego okna
    • przywrócono sortowanie pól dodatkowych

Naprawione błędy

  • Klienci
    • system nie pobierał niektórych danych GUS
    • podczas dodawania klientów system nie ostrzegał przed istnieniem klienta z takim samym numerem NIP jeżeli użytkownik nie posiadał uprawnienia do jego przeglądania
  • Pracownicy
    • w niektórych przypadkach system nie pozwalał na edycję pracownika mimo posiadanych uprawnień do klienta
  • Kontakty
    • pole “Data kontaktu” nie posiadało prawidłowych opcji do wyszukiwania
  • Maile
    • poprawiono wyświetlanie nadawcy maila w liście maili pozostałych
    • w mailach niedostarczonych system nie wyświetlał adresu email odbiorcy
  • Finanse
    • poprawiono błąd z wyświetlaniem liczby porządkowej
    • podczas kopiowania kosztów i przychodów system usuwał rodzaje obiektów źródłowych
  • Raporty
    • nie działała poprawnie opcja “jest pusty” dla pola “Email” w raporcie klientów
    • można było wybrać pole “Fraza” do pokazania
  • System
    • poprawiono błąd gdy system nie eksportował danych do excela
    • poprawiono błąd gdy pole dodatkowe typu “Wybór wielu” źle się wyświetlało

Opis zmian wersji 2.0

Opis zmian w wersji 2.0 w porównaniu do wersji 1.20 znajdziesz tutaj - Wersja 2.0