Jak powiązać kampanię z klientem, tematem czy mailingiem?

Każdą kampanię można powiązać z istniejącymi klientami (Klienci), tematami (Tematy) czy mailingami (Mailingi).

Powiązanie kampanii z klientem czy tematem oznacza, że danego klienta (czy temat) pozyskaliśmy własnie dzięki tej kampanii. Definiujemy zatem skuteczność tej kampanii.

Jeżeli w ramach kampanii został rozesłany mailing (Co to są mailingi?) z systemu można powiązać go z kampanią.

Kampanię można powiązać z innymi obiektami (Co to jest obiekt?) kilkoma sposobami.

Ze szczegółów kampanii

W szczegółach kampanii (Jak wyświetlić szczegóły kampanii?) należy kliknąć przycisk Powiązannia (1) znajdujący się w nagłówku okna głównego (Co to jest okno główne?).

Wyświetli się formularz powiązań, w którym wybieramy najpierw obiekty które chcemy powiązać (1), a następnie zaznaczając kwadraciki po lewej stronie (2) wybieramy powiązane elementy.

Gdy wybierzemy już odpowiednie pozycje należy zatwierdzić formularz przyciskiem Zatwierdź wybranych (3) lub (4).

Do wyszukiwania odpowiednich powiązań można posłużyć się wyszukiwarką zaawansowaną (wyszukiwarka-zaawansowana) i filtrami wyszukiwarki (Co to jest filtr wyszukiwarki?) (5).

Informacja

Nie ma potrzeby zapisywać zmian przy przełączaniu stron lub zmian wyszukiwania.

Ze szczegółów obiektu

Dany element (klienta, temat czy mailing) można również powiązać z jego szczegółów. Należy rozwinąć operacje (1) i wybrać Powiązane kampanie (2).

Otworzy się okno z alktualnie powiązanymi kampaniami gdzie można je zmienić lub dodać nowe (1). Zmiany należy zatwierdzić przyciskiem Zapisz zmiany (2)