Formularz dodawania i zmiany kampanii

Po otwarciu ekranu dodawania lub zmiany kampanii (Jak dodać kampanię?) pojawi się formularz do uzupełnienia.

Nazwa i rodzaj

Na samym początku należy określić nazwę kampanii oraz jej rodzaj. Jeżeli potrzeba jest dodania nowego rodzaju kampanii można ją dodać w konfiguracji systemu korzystając z przyciska kół zębatych.

Daty kampanii

W polach Data od i Data do wpisuje się termin, kiedy kampania została przeprowadzona. Na tej podstawie kampanie można filtrować używając pola W trakcie.

Wysłanych i koszty

W polu Wysłanych można wpisać np. liczbę rozesłanych maili czy rozesłanych ulotek bądź wykonanych telefonów. Pozwoli to w przyszłości porównywać skalę poszczególnych kampanii.

W polu Koszty wpisujemy natomiast sumaryczne koszty przeprowadzonej kampanii.

Opis

Tutaj można opisać przeprowadzoną kampanię.

Zatwierdzenie formularza

Po wypełnieniu całego formularza należy go zatwierdzić klikając w przycisk Zapisz zmiany

Informacja

w formularzu należy uzupełnić wszystkie pola z gwiazdką

Opcje formularza

Formularz posiada możliwość zmiany listy i kolejności wyświetlonych pól (Jak zmienić listę i kolejność pól w formularzach?), a także zdefiniowania domyślnych wartości pól (Jak określić domyślne wartości w formularzu?).