Po otwarciu ekranu dodawania lub zmiany kampanii (Jak dodać kampanię?) pojawi się formularz do uzupełnienia.
Na samym początku należy określić nazwę kampanii oraz jej rodzaj. Jeżeli potrzeba jest dodania nowego rodzaju kampanii można ją dodać w konfiguracji systemu korzystając z przyciska kół zębatych.
W polach Data od i Data do wpisuje się termin, kiedy kampania została przeprowadzona. Na tej podstawie kampanie można filtrować używając pola W trakcie.
W polu Wysłanych można wpisać np. liczbę rozesłanych maili czy rozesłanych ulotek bądź wykonanych telefonów. Pozwoli to w przyszłości porównywać skalę poszczególnych kampanii.
W polu Koszty wpisujemy natomiast sumaryczne koszty przeprowadzonej kampanii.
Tutaj można opisać przeprowadzoną kampanię.
Po wypełnieniu całego formularza należy go zatwierdzić klikając w przycisk Zapisz zmiany
Informacja
w formularzu należy uzupełnić wszystkie pola z gwiazdką
Formularz posiada możliwość zmiany listy i kolejności wyświetlonych pól (Jak zmienić listę i kolejność pól w formularzach?), a także zdefiniowania domyślnych wartości pól (Jak określić domyślne wartości w formularzu?).