Czy mogę zmienić domyślny filtr?

Korzystając z menu głównego (Co to jest menu główne?) można wyświetlić listę obiektu (Co to jest obiekt?) (np. listę klientów). Często system korzysta z wbudowanego filtra, by przedstawić najważniejsze dane. W przypadku klientów wyświetla tylko tych poza archiwum, w przypadku maili klientów wyświetla tylko te nieprzeczytane, w przypadku zadań wyświetli listę Twoich zaległych zadań itd.

Można zmienić ten domyślnie wybrany filtr na dowolny - nawet stworzony przez użytkownika (Jak dodać filtr wyszukiwarki?). By to zrobić należy rozwinąć listę filtrów (1) i wybrać Wybierz filtr domyślny (2).

W oknie, które sie pojawi należy wybrać odpowiedni filtr z listy wszystkich dostępnych (1).

Gdy wybierzesz domyślny filtr i chcesz wrócić do domyślnych ustawień systemu należy wybrać Wyczyść (2).