Jak działają maile?

Informacja

System inFirma.pl nie świadczy usługi konta mailowego. On jedynie łączy się z Twoim kontem mailowym sprawdzając maile otrzymane i wysyłając nowe maile.

Do systemu możesz dodać dowolną liczbę kont mailowych używanych w Twojej firmie.

System automatycznie w tle łączy się z katalogami na Twoich kontach mailowych i szuka maili od Twoich klientów (porównuje adres email dodany w systemie z adresem email nadawcy). Jest to tzw. synchronizacja maili (Jak działa synchronizacja maili?). Jeżeli odnajdzie maila od Twojego klienta to doda go do listy Maili klientów (Co to są maile klientów?).

Informacja

System automatycznie synchronizować może się z maksymalnie 10 katalogami.

Możesz również przejrzeć wszystkie emaile znajdujące się na Twoim serwerze pocztowym korzystając z Pozostałych maili (Co to są pozostałe maile?).

Podczas wysyłania maili system również łączy się z Twoim kontem mailowym i wysyła maila za jego pośrednictwem dodając maila do katalogu Wysłane.

Ostrzeżenie

Jeżeli system nie potrafi odebrać lub wysłać maila należy w pierwszej kolejności sprawdzić ustawienia systemu związane z kontami mailowymi.