Zadania

W tym dziale Ustawień uzykownika (Ustawienia użytkownika) definiujesz dane związane z zadaniami i kalendarzem.

Rozszerzone zadania

W kalendarzu wyświetlają się zadania. Tutaj określasz czy mają się na nich znaleźć dodatkowe informacje o np. kliencie czy temacie kosztem miejsca czy też nie.

Poniższy zrzut przedstawia zadanie rozszerzone.

Poniższy zrzut przedstawia zadanie bez rozszerzonych danych.

Ukrywanie zadań wykonanych

Po włączeniu tej opcji w kalendarzu nie są wyświetlane zadania wykonane i jedynym sposobem do ich dotarcia jest skorzystanie z listy zadań (Jak wyświetlić listę zadań?). Standardowo zadania wykonane są półprzeźroczyste i skerślone.

Terminy w kalendarzu

Gdy włączysz te opcje to odpowiednie terminy pojawią się w Twoim kalendarzu.

  • Terminy przychodów - pojawią sie terminy płatności nieopłaconych jeszcze przychodów
  • Terminy kosztów - pojawią sie terminy płatności nieopłaconych jeszcze kosztów
  • Terminy tematów - pojawią się terminy zakończenia realizacji tematów. Opcja ta współpracuje ze statusami realizacji tematów zdefiniowanymi w ustawieniach systemu (Statusy realizacji).

Dodatkowe terminy

Do kalendarza możesz dodać dowolne daty używane w polach obiektów - również te dodane w dodatkowych polach (Co to są dodatkowe pola?).

Kalendarze Google

Możesz tutaj określić czy i jakie kalendarze Google wyświetlą się w Twoim kalendarzu.

Dokładny opis opcji znajdziesz tutaj - Jak dodać kalendarz Google?

Adres Twojego kalendarza

Możesz eksportować zadania znajdujące się w Twoim kalendarzu do formatu iCal i wyświetlić je w innej aplikacji. Szczegóły działania znajdziesz tutaj - Jak dodać kalendarz do kalendarza Google?

Po wypełnieniu całego formularza należy go zatwierdzić klikając w przycisk Zapisz zmiany