inFirma 2.0 – raporty, mailingi, notatki

Wersja poglądowa (znajdująca się pod adresem https://preview.infirma.pl) została zaktualizowana do wersji pre.3. Oto najważniejsze funkcjonalności, które się w niej pojawiły.

Raporty

Proces generowania raportów będzie teraz bardziej czytelny i podzielony na 3 kroki: wybór typu raportu (tabelaryczny lub wykresowy), wybór źródła danych na podstawie których ma raport zostać utworzony oraz wybór pól i warunków jakie raport powinien spełniać.

inFirma 2.0 - raport z wykresem

Tak wygenerowany raport można oczywiście zapisać w formie szablonu i uruchamiać wg potrzeby. Można również wynik raportu dodać do swojego pulpitu.

Mailingi

Mailingi będą tworzone na podstawie wcześniej utworzonych szablonów maili. Dzięki temu będzie można skorzystać ze specjalnych pól, które podczas faktycznego wysłania maila zostaną podmienione właściwą wartością np. nazwą klienta lub jego telefonem.

Podczas wyboru adresatów będzie można skorzystać z zaawansowanej wyszukiwarki, która obsługuje wcześniej przygotowane filtry – np. tylko klienci z danego województwa. System teraz posiada zabezpieczenie by nie wysłać tego samego maila dwa razy. Dodatkowo w systemie z łatwością będzie można wyłapać maile, które zostały wysłane z błędem, zobaczyć jaki to był błąd oraz ponownie spróbować wysłać takie maile.

inFirma 2.0 - Wybór adresatów mailingu

 

Notatki

W wersji 1.x można wpisywać uwagi do klientów, tematów itp. Teraz to pole zostało zastąpione Notatkami. Każda z notatek ma przypisanego użytkownika oraz datę dodania. Dzięki temu z łatwością można śledzić historię zmian notatek.

W prawej kolumnie systemu znalazła się również zakładka z notatkami osobistymi i firmowymi.

inFirma 2.0 - Notatki

 

Statusy klienta

W nowej wersji pojawi się również nowe oznaczenie klienta – Status klienta. Status ten może przyjąć pięć różnych wartości:

  • Potencjalny klient – taki klient nie posiada żadnych tematów (zrealizowanych czy podczas negocjacji)
  • Rokujący klient – taki klient posiada tematy aktualnie negocjowane
  • Niedoszły klient – negocjacje się nie powiodły i temat został zamknięty jako przegrany
  • Aktualny klient – to klient, który posiada temat, który jest aktualnie realizowany lub ma być wkrótce zrealizowany
  • Były klient – to klient, który posiada jakieś tematy zrealizowane, ale aktualnie nie posiada żadnych otwartych tematów. Jeżeli taki klient będzie zainteresowany ponowną współpracą i zostanie założony mu nowy temat to jego status zostanie przesunięty do statusu Rokujący klient.

Ten podział klienta może być bardzo pomocny podczas planowania kolejnych działań marketingowych np. podczas wyboru klientów do mailingu.

Pozostałe nowości

Z innych nowości należy wymienić możliwość czasowego przekazywania uprawnień pomiędzy użytkownikami, możliwość definiowania własnych podpisów na dokumentach generowanych w systemie, wyświetlanie terminów płatności w kalendarzu czy opcję rozszerzonych zadań (zadanie w kalendarzu posiada pełniejszy opis z nazwą klienta czy tematu, z którym jest powiązane).

W konfiguracji pojawiło się również menu Automatyczne zadania, gdzie widać zadania, które przebiegają w tle systemu jak np. wysyłka mailingu czy importowanie danych.

Nową wersję systemu chcemy udostępnić do końca tego roku.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *