inFirma – wersja 1.11

Wraz z tą aktualizacją systemu wprowadzamy jego wersję mobilną.

Dzięki wersji mobilnej systemu będziesz miał łatwy dostęp do najistotniejszych zmian w Twojej firmie. Wersja ta została stworzona z myślą o szybkości działania oraz dostępie do najważniejszych informacji w systemie.
Na stronie głównej znajduje się menu z dostępem do firm, tematów, osób kontaktowych oraz kontaktów z Klientami, a także do Twojego kalendarza i wewnętrznych wiadomości.

Z poziomu wersji mobilnej możesz też w łatwy sposób dodać zadanie lub kontakt z Klientem, póki pamiętasz wszystkie jego szczegóły.

Dodaliśmy również obsługę zakładek, dzięki której w bardzo prosty sposób będziesz mógł dodać dowolną podstronę na swoją stronę główną.

Obok wersji mobilnej wprowadziliśmy również obsługę archiwum firm. Dzięki tej funkcjonalności firmy, z którymi aktualnie nie współpracujesz nie będą pojawiać się w listach wyszukiwania oszczędzając Twój cenny czas.

Z innych zmian w systemie wymienić można:

  • ulepszona obsługa faktur VAT pro forma – system nie „zapomina” ich numerów po wygenerowaniu właściwych faktur,
  • zadanie można powiązać z tematem lub firmą już z panelu dodawania zadania,
  • poprawienie obsługi poczty mailowej,
  • poprawa drobnych błędów

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *